Onderwerp: Niet mijn eerste taart, wel de eerste post met foto's!
Hier een blik op waar ik me de afgelopen anderhalve dag mee heb beziggehouden...

Fles-wijn-in-kist voor Mark die 30 wordt. De vulling is mijn eigen favoriet, abrikozenvlaaivulling met slagroom in een laag en witte-chocomousse in de andere laag. Afgesmeerd met witte chocobotercreme. Met dank aan Chantal voor de print!

Chocobom, ook voor Mark. Het rechtopstaande 'schildje' is van gumpaste gemaakt, blijft mooi rechtop. Erin zit chocomousse, een dun laagje dulce-de-leche, bedekt met chocoganache van cote d'or.

Printplaattaart voor m'n schoonvader, die altijd aan computers aan het sleutelen is. Een printplaatje is een onderdeel van de binnenkant van een computer. Een hazelnootbiscuit, met dulce-de-leche en caramelslagroom bij elkaar in laag, en dat keer twee. Afgesmeerd met caramel-hazelnootbotercreme, dat overigens echt heel erg lekker is. Wederom met dank aan Chantal (taartvanchantal) voor de print!

Hart voor m'n schoonmoeder, vind deze persoonlijk het mooist van deze vier! Vanillebiscuit met lemoncurd/mascarpone met bosbessen. Witte-chocoganache eroverheen, roosjes van marsepein en letters van gumpaste. O ja, en de witte chocovlokken niet te vergeten!
groetjes,
Sheba