Re: Taart voor 410 gasten!!!!
En Nathalie, ik zal er aan denken de volgende keer, ok
is goed hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor 410 gasten!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En Nathalie, ik zal er aan denken de volgende keer, ok
is goed hoor
ooo ik weet niet welke ik mooier vind, ze zijn allemaal zo prachtig mooi!
Wat een werk heb je daaraan gehad zeg, complimenten:thumb:
Jeetje wat een werk, jij maakt echt van die echte bruids-bruidstaarten als je snapt wat ik bedoel. Prachtig! En dat werk van die gebakjes ken ik wel. Ik moest laatst 150 beklede hartjes maken. Dat was echt niet leuk meer ha, ha...
prachtig zeg!!wat een werk...
geweldig, mijn complimenten hoor!! zien er stuk voor stuk prachtig uit!!! hopelijk was er iemand toen je klaar was om je te masseren na al die inspanning! :-)
Schitterende taarten!
Super zeg hier zal wel heel wat uurtjes mee bezig zijn geweest.
Niet normaal, joh, wat een werk !!!! En allemaal weer even mooi! Neem mijn pet af voor deze prestatie(s)!
Wat een prachtige serie zeg...je hebt het er maar druk mee...en ik weet hoeveel werk die kleine gebakjes zijn, dus ik leef met je mee
Jeminee zeg,wat een werk,maar wel heel erg leuk.
Maar ik begin daar neit aan hoor,petje af voor jou!
mijn hemel, hoe heb je die enorm taart verplaatst???
En 170 (!!!!) gebakjes.. ga er maar aanstaan! Pfff... Kost je tien jaar van je leven, superknap!
mijn hemel, hoe heb je die enorm taart verplaatst???
En 170 (!!!!) gebakjes.. ga er maar aanstaan! Pfff... Kost je tien jaar van je leven, superknap!
Die enorme taart is in 3 delen vervoerd.
De tussenschotjes zijn dummies, dus de eerste 3 lagen apart, de middelste apart en de kleinste apart.
En die 10 jaar Valt best mee hoor, ik heb het in delen gemaakt
Geweldig!! maar wat een werk....
Wat een werk, maar het ziet er prachtig uit allemaal!!
Complimenten hoor, top prestatie !
ook wij hadden op onze bruiloft, 15 jaar geleden inmiddels, een fontijn met zijtrappen etc. zo'n echte amerikaanse bruidstaart laat maar zeggen leuk om te zien dat de fontijn weer helemaal hot is
.
Wat verschrikkelijk veel werk zeg. Echt wat zal dat een toestand zijn geweest
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor 410 gasten!!!!