1

Onderwerp: Crash, Eddy en Scrat van Ice Age

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPCUC4CW.jpg

Dit zijn dus de figuurtjes van Ice Age die ik voor op een taart heb gemaakt, maar wat vinden jullie van de achtergrond van de taart? wit of ijsblauw?? en heeft iemand een tip om de beestjes nog meer 'pluizig' te laten lijken?

Tips welkom!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

2

Re: Crash, Eddy en Scrat van Ice Age

ijsblauw (zou ik doen) want die staarten zijn redelijk licht op wit..
Marmeren kan natuurlijk ook als je het heel moeilijk vindt om de kleur te kiezen :)

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

3

Ze zijn leuk Lot!!!! En ik zou ook ijsblauw doen. En dan misschien het idee creeeren dat het een ijsschots is die scheurt.

Groetjes Elise

4

Ik zou ijsblauw met wit marmeren. Dat breekt het blauw en wordt het niet zo een massaal geheel.

5

Hihi...ze zijn wel heel erg leuk! In de film al, nu ook zo op jouw tafelblad en straks helemaal op een taart!

Ik zou ook blauw met wit marmeren. Ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

6

ijsblauw was mijn eerste ingeving.
Maar met wit marmeren lijkt me ook wel gaaf.

Pluk de dag !!!

7

ijsblauw met wit marmeren... hmmm.. ik dacht ook aan scheuren in het ijs, eigenlijk wilde ik scrat een eikel uit de taart laten trekken, maar ik heb geen tylose en boetseren is nog even iets anders dan 'puzzelen' dus dat kan ik denk ik nog niet.
Verder wordt het heel erg bruin omdat bijna alle dieren bruin zijn. Ik heb dus kleur nodig!!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

8

Ja ik zou ook marmeren of misschien ook leuk, wit en dan een soort krak (scheur) van blauw er in/op