1

Onderwerp: Taart en Cc's Babyshower voor mijn schoonzus in sp

Hallo allemaal,

Ja, ik dacht weer eens een goeie reden om aan de bak te gaan; mijn schoonzus in verwachting van haar tweede meisje( inmiddels is ze al bevallen van een mooie kleine dame Lilly heet ze 13 Oktober is ze geboren).
Dus organiseerde ik een surprise babyshower voor haar.

Ik had een hele tijd terug op een site zo'n geweldige taart gezien voor een babyshower, ik ben d'r helemaal verliefd op. www.pinkcakebox.com dus ik besloot hem gewoon na te maken voor haar. Hoop dat ze dat niet erg vinden..hihi :).

Ik maakte een chocolade taart gevuld met kwark lemon bavaraoise & sinsaasappelmarmalade bedekt met roze marsepein en een zwangere marsepeinen poppetje die moest lijken zogezegd op mijn schoonzus en chococupcakes met een mooie roze toef botercr

Pluk de dag- sja beetje clichee maar wel waar in de meeste gevallen

2

Re: Taart en Cc's Babyshower voor mijn schoonzus in sp

Leuk gedaan, jammer van het schuiven & scheuren. Heb boetseren is goed gelukt, ik hoop dat hij nog lang goed blijft in het stolpje!
Welke kleur roze heb je gebruikt, ik vind het een leuk kleurtje.

Maar dan neem je ook wel een site om inspiratie vandaan te halen zeg! Ik heb mijn bruidstaart gevonden (mocht ik ooit nog gevraagd worden).....wat een gave site, wat een gave taarten. Ik had hem nog niet gezien maar die staat in mijn favorieten!

3

Dankjewel voor je complimenten MicieK :):):)
Ja, was enorm balen..huilen stond me nader dan 't lachen.
Ennuh..de kleur pink / rose heb ik gebruikt uit het setje van 12 Wilton icing colours. Was wel enorm blij met het poppetje jah :).

Die site..hihi jah tof h

4

Liefff!

5

Hij is erg lief!!!
Ik heb net even op die site gekeken. Ik zat met open mond en met het melancholische besef dat ik dat niveau echt noooooit zal bereiken helaas. Geweldig dat mensen dat kunnen en ik benijd ze om hun talent. Je poppetje vind ik erg knap en jammer dat het met die bloempot fout ging, maar van je fouten leer je moet je maar denken. Wie weet heb jij het talent wel :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

:) thanx

Heidimaris; ennuh nou dat talent heb ik er denk ik ook niet voor hoor ..zoo knap wat ze maakt .. de bloempot was trouwens goed gegaan :) het was het te hoog vullen en te dunne marsepein..e.d...wat misging.. Jouw taarten ook even bekeken en die zijn erg leuk! Vooral die regenboog & trouwtaart vind ik mooi gedaan.

thanx vd lieve complimenten :)

7

Wauw, het poppetje is echt mooi geworden, ik snap wel dat je schoonzusje hem wil bewaren. Erg jammer van de taart. Ik heb nu ook een taart in de koelkast staan waarvan ik erg getwijfeld heb of ik hem weg zal gooien en opnieuw beginnen. Maar er zat al zoveel tijd in, en het is geen opdracht maar een kadootje, dus tja... Jullie zien hem vast nog voorbijkomen deze week...

Ook ik heb net met open mond naar de website zitten kijken. Ik vind die bruidstaarten met die grote strik bovenop en dan al die diamantjes naar beneden lopen het mooist. Maar ja, ik ben dit jaar al getrouwd, ik doe het niet nog eens! Ik weet nu wel waar ik moet zijn als ik weer eens koos-inspiratieloos ben.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl