Re: mijn aller aller allereerste barbietaart, may I present to you.....
wauw hij is heel mooi, en idd een mooie wespentaille.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn aller aller allereerste barbietaart, may I present to you.....
wauw hij is heel mooi, en idd een mooie wespentaille.
Wat een mooie zeg 
Hopelijk is het niet voor de ijskoningin 
Wat een plaatje, heel mooi gemaakt. De mouwen zijn prachtig!
Idd, die mouwen zijn ontzettend leuk zo, zeker met die schoudertjes zo. En die draperieen om haar heupjes maken het ook echt een baljurk!
Waar ik nou zo benieuwd naar ben... Hoe reageerden de mannen in jouw huis hierop 
Wat een mooie winterse prinses zeg! Prachtig, echt origineel.
Ik heb zelf ook een paar prinsessentaarten gemaakt met Action barbies.
Ik heb zelf een wondermold... is geloof ik iets lager dan een magic mold he?, en ik sloop de benen er gewoon af met heupen en al.
Ik maak er dan een soort pinpop van. Dat ziet er heel netjes uit.
De benen kun je er nadien gewoon weer terug op klikken.
Wat een mooie winterse prinses zeg! Prachtig, echt origineel.
Ik heb zelf ook een paar prinsessentaarten gemaakt met Action barbies.
Ik heb zelf een wondermold... is geloof ik iets lager dan een magic mold he?, en ik sloop de benen er gewoon af met heupen en al.
Ik maak er dan een soort pinpop van. Dat ziet er heel netjes uit.
De benen kun je er nadien gewoon weer terug op klikken.
das ook een goed om te weten
dat slopen en er weer opzetten 
@jodess mijn jongste man stond weer met open mond nee te schudden. hij had er geen woorden voor, wilde ook niet weten hoe ik zoiets kan maken anders zou hij vast 3 uur uitleg aan moeten horen
hij vond hem unbelevable mooi
mijn grote man vond hem ook supermooi gelukt, vroeg zich af of elke volgende nog wel mooier kan worden???? en mijn middelste mannetje wilde hem zelf wel aansnijden/ opeten en hij houdt niet eens van dit soort taarten....
maar goed, hij gaat verloot worden 
heel mooi! Ben met open mond aan het kijken! (en word hier een beetje vreemd aangekeken haha)
Ooooh dat je hem gaat verloten...toch wel erg jammer dat ik zover weg woon, anders wist ik het wel 
Ze ziet er schitterend uit,heel mooi gedaan!
Ze is prachtig. Om direct verliefd op te worden!
Ze is echt ontzettend mooi!!!! Wauw
joehoe, hij is gewonnen door iemand van het forum!!!!! Gerlinde mag hem komen halen 
mooi weer hoor!
Ik kom weer als mosterd na de maaltijd. Heb me nog niet eens kunnen aanmelden voor je taart is hij al weg 
Brendag, hij is prachtig. Ik vind ook de overgang juist erg mooi, maar ja altijd op dezelfde manier is niet jou ding. Ik heb geen oplossing voor je.
Super hoe je de details hebt verwerkt. De mouwen, de schouderbandjes van een halve ijsster, het diadeem nou jou ik vind hem echt top!!!
tja An, je bent ook niet meer de snelste he 
ach, jij hebt toch ook geen meisjes dusehhhh..... what ever. zla ik voor jou dan ook een keertje een taartje maken dan?
of gaan we er samen eentje maken weer, maar dan een echte????
Prachtig!!!
Mijn dochter houdt niet van barbie's, maar ik wel en deze vindt ik helemaal geweldig.
Nu maar hopen dat ik er ook eens een kan maken. Neem ik die van jou als voorbeeld
en.... zij is weg....
maar gelukkig hebben we de foto's nog 
Supercool

!
echt heel mooi!!!
Jeetje Brenda, ze is echt heel mooi. Knap gedaan met die mouwen!
Ik ben helemaal happy met de prachtige taart van Brenda.
Kom anders nog effies langs om haar te zien Brenda.
Je bent van harte welkom hoor 
Mijn dochter was er helemaal weg van.
Mijn grote man vind hem ook prachtig.
Brenda nogmaals enorm bedankt voor je prachtige taart 
...mijn mond valt er van open... Prachtig is ze! Super gedaan! 
gefeliciteerd gerlinde!
Laat je ons weten hoe hij smaakte?
zal vast wel heerlijk zijn!
Ik denk elke keer wat kan ik goed taarten maken maar als ik de eerste keer van jou zie en je creaties kwebbeltje->Jaloers!!! Wat kan jij dat goed zeg!
Mooie ijsprinses zeg!! En met die naad heb je toch goed opgelost?? Zou geen betere smakelijkere oplossing weten.....................al die details, helemaal super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn aller aller allereerste barbietaart, may I present to you.....