26

Re: Nathalie's afscheids(schoolbord),Teletubbies,Zandkasteel,snel Draakje

Wat een leuke taarten allemaal,jij hebt ook niet stilgezeten.leuk al die gezichtjes erop.

Je zandkasteel vind ik ook onwijs leuk en de draak,die wil ik ook nogeens maken,misschien leuk om met de kids te doen.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

27

angela van looij schreef:

hoi rineke, je krijgt vast ook wel een antwoord van marianne zelf.. maar als je hier op het plaatje kijkt en naar sassa op de taart dan kun je al wel zien dat de huid van haar donkerder is dan van toto en koning koos.. misschien kun je hier nog wat mee? toto en koning koos hebben in het "echt" hun gezichten huidskleur.. dus net zoals op de taart en het plaatje... succes met het maken van je taart!! je zet toch wel een foto op het forum he???

smarianne schreef:

Rineke, ik heb de hoofdjes gekleurd met een drupje creamy peach en volgens mij heb ik bij sassa er nog een piepdrupje bruin bij door heen gedaan.  Tuurlijk mag je ze namaken!!! :)

Marianne en Angela; bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga volgende week aan de slag. Ga het gewoon proberen. En ja foto's maak ik (bijna) altijd en indien beetje toonbaar zal ik ze showen ;)

Groetjes Rineke

28

Ik vind je taarten prachtig, stuk voor stuk!!!!

29

Mooi!

Pluk de dag- sja beetje clichee maar wel waar in de meeste gevallen

30

Die drakentaart!!! Heel erg leuk! Maar hoe maak je het hoofd? Is dit van massief marsepein? Een vraag van een beginner :O

31

Ooooooooooooooooh ze zijn allemaal reuze leuk :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole