1

Onderwerp: wie heeft er een leuk en toch wel simpel idee voor...

ik moet voor zaterdag een taart  maken,
die mensen zijn aan het klussen in hun toekomstige huis (verven,behangen enz.) en gaan over een 2 maanden trouwen.
wie heeft er een leuk en toch niet te moeilijk idee voor mij. ik ben nog maar pas begonnen dus niet te ingewikkeld.
ik kan natuurlijk ook gewoon simpel houden met wat bloemetjes enzo,

alvast bedankt  groetjes

2

Re: wie heeft er een leuk en toch wel simpel idee voor...

maak een puzzelplaatje?
van een huis of iets van een stuk gereedschap?

of een rand van bakstenen...

Pluk de dag !!!

3

Wat dacht je van een Bob de Bouwer & Wendy in bruidskleding?
Op zich best wel origineel denk ik........

knuffies Karin

4

twinkeltoes schreef:

Wat dacht je van een Bob de Bouwer & Wendy in bruidskleding?
Op zich best wel origineel denk ik........

Euh... en dat noem jij niet al te ingewikkeld???

Ik zou gaan voor veel verfpotjes/kwasten/plankjes/spijkers in combinatie met een huwelijksbootje/hoge hoed/sluier. Lekker boetseren, niet al te groot. Dat moet lukken toch? Klinkt als veel werk, maar met allemaal kleine boetseerseltjes hoeft aan de rest van de taart niet zoveel meer versierd te worden!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Hoezo? Ze kan de hoofdjes van bob en wendy nemen en bruidskleding erbij combineren. En dat geheel kun je op de taart puzzelen.

knuffies Karin

6

twinkeltoes schreef:

Hoezo? Ze kan de hoofdjes van bob en wendy nemen en bruidskleding erbij combineren. En dat geheel kun je op de taart puzzelen.

Ik zat gelijk in een boetseervariant te denken... excuus!
Nadeel van bekende figuurtjes namaken (boetseren danwel puzzelen) vind ik dat het zo ontzettend opvalt als het niet goed gelukt is. Alles moet echt helemaal kloppen... en da's verrekte moeilijk!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Of een barbie in bruidskleding.......onder de verfvlekken......met een verfroller of i.d. in de hand en allerlei spulletjes ernaast??

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

8

volgens mij heeft er "iemand"wel eens een behangtaart gemaakt, met allemaal uitgerolde rollen behang. Zag er heel leuk uit! o, ik heb 'm gevonden:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=19573

9

willeke k schreef:

volgens mij heeft er "iemand"wel eens een behangtaart gemaakt, met allemaal uitgerolde rollen behang. Zag er heel leuk uit! o, ik heb 'm gevonden:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=19573

Is een geweldig idee, je kunt het combineren met bv een hoge hoed en een sluier, die zijn niet zo moeilijk en je kunt molds of uitstekers kopen van gereedschap. Dat maakt het een stuk gemakkelijker.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

hallo allemaal,

ik ga voor de behangtaart die zie ik wel zitten. en ook niet z