1

Onderwerp: RedVelvet taart

Heb gisteren een Red Velvet taart gebakken. Dus gewoon het beslag van de cupcakes in een springvorm. Heb nog nooit zo'n super zachte en lekkere kapsel gehad!! Vele malen lekkerder dan "traditionele" bescuit. Is alleen een beetje ingewikkelder op te maken. Had de taart trouwens 3 keer (was goed hoog) gevuld en afgestreken met de vanille frosting....zaaaalig!!

Heb geen foto geplaatst aangezien hij naast mijn lekkerste ooit ook mijn lelijkste ooit was...beetje snel snel gemaakt! :lol:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: RedVelvet taart

oe.. wat een goed idee, binnenkort ook eens doen!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

wat is het recept ben er al lang naar aan het zoeken?
alvast bedankt:)

4

redandor schreef:

wat is het recept ben er al lang naar aan het zoeken?
alvast bedankt:)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=33597

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

5

Red velvet is tot nu toe mij favo taart om te maken/eten en het klopt blijft altijd super zacht, moet trouwens eentje maken voor zaterdag voor de kids holloween feest maar deze moet gevuld worden met blood hmmmm lekkkkeeeerr

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

6

Hallo Kadohke,

Dat geloof ik graag ja, dat het heel goed smaakt :)

Waar haal je de rode vloeistof vandaan?
Zijn dat die flesjes bij de toko of gebruik je de kleurstof van de wiltonpotjes (waar je ook marsepein mee kleurt).

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.