26

Re: My cupcakes

Mischa welkom op dit forum.

De reden waarom sommige misschien een beetje hard reageren is dat we in de parades alleen foto's showen en geen websites. En er nog niet heel veel te zien is op je website, dus je beter een losse foto hier had kunnen plaatsen.

Je vraagt om hulp of een idee, als je hier een foto showt krijg je heus goede tips en leuke reacties. Qua idee kan je de cupcakes van anderen is doornemen en er dan je eigen draai aangeven.

Ik hoop niet dat je je nu terugtrekt en niet meer op het forum komt, dat is zeker niet de bedoeling, aangezien het hier een gezellige boel is. Waarschijnlijk leek het jou gewoon leuk om te plaatsen en niks meer en niks minder.

Gewoon lekker door blijven bakken, foto's maken en die dan showen. Veel bakplezier en welkom hier.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

27

Maris je hebt helemaal gelijk ik sluit me bij je aan... Nog meer Mariska's :D die mijn mening delen ;)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

28 Laatst bewerkt door Patty77 (22-10-2009 12:15)

Mariska1984 schreef:

Maris je hebt helemaal gelijk ik sluit me bij je aan... Nog meer Mariska's :D die mijn mening delen ;)

Ik heet dan geen Mariska, maar ben het wel met jullie eens :lol:

Ik ben bang dat Micha nu niet meer terug wilt komen :(

29

na het lezen van al deze critiek vond ik het al wel moeilijk een reactie te plaatsen, maar ik doe het toch.

Ten eerste is er niks mee een website te starten als je net begonnen bent met bakken! Heb ik ook gedaan. Maar let erop wanneer je hem aanprijst/de lucht in gooit... je moet dan wel iets kunnen bieden. Niet alleen diverse foto's, maar ook wel een beetje kwaliteit.

Persoonlijk vind ik het verschil in foto's op je site ook te groot. Plaats alleen je zelfgemaakte dingen en eigen foto's. Geen foto's van andere gebruiken! Wil je zoiets, maak het dan zelf.

Ik hoop dat je op het forum nog wel vaker foto's gaat plaatsen van je EIGEN creaties, en deze hobby leuk doorzet! Gewoon iedere gelegenheid aangrijpen om de keuken overhoop te halen en lekker te bakken ;) Niet meteen op bestellingen azen. Ik ben nu nog net geen half jaar bezig en heb ook nog maar 4 bestellingen gehad, en dat is gewoon uit de familie-/vriendenkring.

30

ook ik ken micha niet...maar vind deze reacties niet leuk hoor.
Ik snap wel dat sommige dames zo reageren..., en wellicht is de t.o wat over enthousiast.
Het is wel zo net als plientje zegt....als je een site begint...moet je ook wat aan te bieden hebben...en breid eerst eens je hobby uit,leer welke kwaliteiten je bezit en wellicht komen er ooit best wat opdrachten binnen.

31

Dames
Bedankt voor alle reacties postief en negatief. Ik ben toch wel geschrokken gisteren van sommigen. Maar goed ik heb mijn website aangepast en ik blijf zeker terug komen want ik zie echt hele mooie dingen hier.

32

groot gelijk...en veel plezier in je nieuwe hobby

33

idd veel plezier! En ze bedoelen het echt niet gemeen hoor. Maar via mail en dit soort dingen kan het toch al zo anders overkomen! Maar in ieder geval heeeel veel plezier! En ik hoop snel wat leuke cc's van je te zien :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

34

Dag Micha, welkom hier en veel plezier met het bakken/decoreren.

35

Ik zou gewoon blijven oefenen, en je cupcakes bekleden met marsepein oogt al heel snel heel mooi en strak. Misschien is dat een beginnerstip waar je wat aan hebt? Leuke bloem erop en je hebt al heel snel een heel leuk resultaat.

36

Micha goed van je dat je terug blijft komen, is ook veels te leuke site om niet te doen. En heel veel bakplezier, als je een nieuwe creatie hebt gemaakt even je foto showen he, ben benieuwd erna.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

37

Hoi Micha, welkom hier.

Groetjes,

Sisca

38

micha schreef:

Dames
Bedankt voor alle reacties postief en negatief. Ik ben toch wel geschrokken gisteren van sommigen. Maar goed ik heb mijn website aangepast en ik blijf zeker terug komen want ik zie echt hele mooie dingen hier.

Ik respecteer het dat je, ondanks de kritiek, je site aanpast en hier weer post. Ik kan me voorstellen dat het commentaar heftig overkomt, maar ik wordt onderhand een beetje kriegel van mensen die een paar cc's hebben gebakken in hun leven en er dan ineens geld mee willen verdienen, daarom reageer ik wat scherp.
Ik ben in ieder geval blij dat je nu alleen je eigen werk op je site zet. Ik zou zeggen, ga aan de slag, mest je buren en familie vet ;) en heb plezier in je hobby!

Ik voel me een beetje kiezel...

39

Hai Micha,

Ik wil zeggen dat ik het ongelovelijk knap van je vindt dat je toch nog het aandurfde om je reactie hier neer te zetten.
Het is een super leuke hobby die ook best prijzig is. Dus wie weet zodra je echt de smaak te pakken heb dan vinden de mensen je vanzelf.

Hier op het forum zijn echt allemaal lieve baksters die je met alle liefde je vragen willen beantwoorden en soms is het helemaal niet erg om kritiek te krijgen.

Hier worden we allemaal wijzer van!!!
Heel erg veel succes

Niet geschoten is altijd mis

JanetGL schreef:

Maakt wat mij betreft geen verschil. Wij ontvangen toch ook allemaal bestellingen zodat we onze hobby kunnen uitvoeren? En door dat vele oefenen word je langzamerhand beter. Maar veel oefenen betekent uit je broek barsten

41

Dieuwe schreef:

ik vind het er leuk uizien hoor!
en ik vind ook dat er een klein beetje onaardig gereageerd wordt :nooo

Dat vind ik ook, ik schrik ervan van de onaardige berichten.

42

goed dat je je site hebt aangepast, er staan leuke foto's op nu !!
succes met bakken :)

Pluk de dag !!!

43

Hoi Micha, vind het een leuke site :)

44

Wat word er rot gereageerd op Micha niet door allemaal hoor, ik ben van mening dat iedereen zijn ding moet doen op zijn eigen manier en geen rekening hoeft te houden met andermans verwachtingen. Dat de lat hier heel hoog ligt weten we inmiddels ook wel, als Wendy bv iets post dan krijgt ze 888 reacties en word ze de hemel ingeprezen en als een beginnende iets post en nog het wiel moet uitvinden dan kun je Geen of rot reacties verwachten.

Je kunt je reacties wat subtieler overbrengen zonder de ander een rot gevoel te geven, ik vraag me echt af of Micha nog durft te reageren.

Hi Micha

Ik vind het geweldig knap van je dat je een website hebt gemaakt. Ik bak nu al een aantal jaar, met name voor mijn eigen gezin, familie en vrienden, maar een website durf ik nog niet aan. Mede door alle mooie dingen die ik op deze site zie, daar kan ik nog niet aan tippen. Ik denk dat jouw bakkunsten, als je maar voldoende vertrouwen hebt in jezelf, snel zullen ontwikkelen.
Iedereen die bij jou iets zal bestellen, zal niet zelf iets kunnen of willen maken, dus je bent hen in ieder geval altijd al een stapje voor.

Ga lekker zo door, ben benieuwd naar al je creaties.

veel bakplezier, groetjes Annemiek

46

Hoi Micha,,

Welkom en veel plezier met bakken en vraag maar raak als je wat nodig hebt we zullen je allemaal proberen te helpen!!

47

mamsvan2 schreef:

Wat word er rot gereageerd op Micha niet door allemaal hoor, ik ben van mening dat iedereen zijn ding moet doen op zijn eigen manier en geen rekening hoeft te houden met andermans verwachtingen. Dat de lat hier heel hoog ligt weten we inmiddels ook wel, als Wendy bv iets post dan krijgt ze 888 reacties en word ze de hemel ingeprezen en als een beginnende iets post en nog het wiel moet uitvinden dan kun je Geen of rot reacties verwachten.

Je kunt je reacties wat subtieler overbrengen zonder de ander een rot gevoel te geven, ik vraag me echt af of Micha nog durft te reageren.

dat zou jij ook kunnen doen, want jouw reactie geeft mij werkelijk een rot gevoel :(

Leuk dat je begonnen bent met cc's bakken micha :) veel plezier ermee :) ik zag dat je vandaag ook nog een ander topic hebt geopende gewoon om je cc's te showen :) je zult zien dat dit echt een leuk forum is, waar op ieders creaties leuk gereageerd worden, ik doe daar tenminste wel erg mijn best voor :) succes meid :)

48 Laatst bewerkt door mamsvan2 (29-10-2009 22:56)

evamaria, ik wist niet dat ik dat effect kon bereiken bij mensen maar zal me verder onthouden van alle commentaar voordat je je nog rotter gaat voelen.

Berichten [ 26 tot 48 van 48 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren