1

Onderwerp: Jank effe met mij mee!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-APH4ZNG8-D.jpg

Het is echt om je dood te schamen!!!, het lukte me echt niet!!!!.
Bolletje is gevuld met Toblerone mousse en dat lijkt er wel door heen te schijnen. Ook heb ik nog geen taartsnijder, en ik snee dus m`n taart kapot....
Om het feest compleet te maken bleef m`n marsepijn aan de deegroller plakken, echt een teleurstelling . Het is m`n eerste taartje zelfstandig.

2

Re: Jank effe met mij mee!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KJOJT4V7-D.jpg

Aaaaaaah.

Tips zijn welkom!!!!

3

[image]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HLSIUGWT-D.jpg[/img]

4

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HLSIUGWT-D.jpg

5

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HLSIUGWT-D.jpg

6

Haha tegelijk neergezet..wilde je even helpen.
Ik vind het een lief en vrolijk taartje...de afwerking komt vanzelf hoor!

7

Ik vind het een allerschattigst taartje hoor! Misschien moet je volgende keer je marsepein wat dikker uitrollen, dan zie je de lagen niet doorschijnen en dan scheurt't niet zo makkelijk. Da's het enige, voor de rest is hij h

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

8

als je geen taart zaag hebt kun je een iet wat bevroren kapsel perfect snijden met een groot mes...Ik doe dit altijd heb een taart zaag maar gebruik hem helemaal niet...
en het doorschijnen..de marsepein of fondant iets dikker uitrollen
ja voor het plakken...ik heb daar nooit last van..gebruik een tafelzeil en crisco (voorheen fituurvet blok en ook geen problemen)..dus dat eens proberen mischien..ook gebruik ik een pvc pijp met rollen...
succes
je zult zien de volgende zullen er vast al beter uitzien
Je bloemetjes zijn netjes uitgestoken zonder rafeltjes!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Zo erg is het nou ook weer niet hoor !
Als je er een mooi randje onderlangs maakt (met een strookje of wat bolletjes of zo dan ziet het er al weer heel anders uit)

10

Helemaal niet slecht, niet getreurd, de tweede wordt al veel beter, en voor je het weet ben je een genie. Ik vind het mooi.

Groetjes

11

Hahahahaha jullie zijn hartstikke lief!!!!.  Mijn man zag het frituurvet aan voor een heeeeerlijk stukje marsepein en stopte het in z`n mond.....hij ging zowat over z`n nek!.

Ik ga idd een pvc buis aanschaffen, bedankt voor de tips.

12

Ah daar had ik gister met mijn taartjes ookal last van
En dan kan je idd wel janken
leef met je mee hoor
Vreselijk als je iets moois in je gedachte hebt en alles mislukt

A new hobby, a new challenge

13

ik vind je eerste taartje heel lief....

hahaha dat je man frietuurvet aanzag voor marsepein .

de volgende ziet er weer heel anders uit... mijn eerste taart was ook een en al hobbel, en nu het 6e taartje is nog steeds hobbelig... maar iedere keer iets minder lol.... (heb nu een smoother aangeschaft ben benieuwd of het minder bobbelig word)

succes bij de volgende taart

Lekker feestelijk rond.....

14

Maar wie weet waarom m`n bolletje zo scheef is???, ik heb er toch prikkertjes ingestoken en weer netjes boven elkaar geplaatst.\
Morgen gaan we um eten!!!!

15

Mijn eerste taartje was ook echt geen kunstwerk , mijn marsepein scheurde aan alle kanten :-) maar oefening baart kunst. En dit is een prima eerste taartje om te zien en hij klinkt ook erg lekker!!

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

16

Mamsvandrie schreef:

Maar wie weet waarom m`n bolletje zo scheef is???, ik heb er toch prikkertjes ingestoken en weer netjes boven elkaar geplaatst.\
Morgen gaan we um eten!!!!

Heb je de marsepein van bovenaf erop gelegd of vanaf de zijkant erover heen, dat zou nog wel eens de oorzaak kunnen zijn!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

17

Haha, je verhaal klinkt dramatischer als dat het taartje is. Ik vind hem wel grappig. Leuke kleuren, lekker vrolijk en als hij dan ook nog lekker was is er toch niets mis mee. Je zal merken dat ieder taartje makkelijker gaat. Zeker niet opgeven.
Succes ermee!! -x-

18

Mooi en lief taartje hoor ! En zalige vulling, dat zowiezo en de rest gaat steeds beter. het is echt helemaal niet slecht voor een eerste zelfstandige taart hoor, gewoon heerlijk blijven taarten maken en hier blijven showen, dan zie je vanzelf dat het nog leuker en mooier wordt !

Groetjes, Conny

19

vind het ook een schatje, tja schoonheidsfoutjes heeft iedereen zeker in het begin ;) Maar zelf ben ik ook zo hoor als het niet lukt,vaak helpt het bij mij als ik even wat anders ga doen en een uurtje later kijk je er dan weer met een frisse blik tegen aan en valt het meestal wel mee.
Ik geef je als tip mee om idd een afwerkrandje onderaan te maken, dat oogt echt meteen heel anders en het scheve kan er idd aan liggen hoe je de marsepein erop hebt gelegd.

Op naar het volgende taartje :D

Veel liefs Rafaëla

20

taartje ziet er goed uit, oefening baart kunst hoor!!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

21

Hij is leuk, gewoon blijven oefenen.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

22

Nu, ik ben ook net zo hoor! Ik durf zelfs al h

I heart cupcakes

23

Het is een vrolijk taartje geworden en ja blijven oefenen!

24

haha, die man van jou, die wilde even lekker komen snoepen.... Ik vind m wel goed en kijk uit naar je volgende!

Roep niet om taart, de taart roept jou!

25

Nou ik vind je taartje super lief! Geweldig mooie kleurencombi.
En dat ie een beetje scheef is smaakt ie niet minder om hoor ;)
Gewoon blijven oefenen :)

..: Liefs Ingrid :..