1

Onderwerp: My cupcakes

Hoi

Ik ben nieuw op deze site,

Ik dacht misschien is het leuk om mijn website hier te posten. Ik kan wel wat "beginners' hulp gebruiken,

Neem een kijkje.......

www.everyoneweb.com/cupcakejes

Misschien heeft iemand nog ideen of een bestelling?

Alvast bedankt

2

Re: My cupcakes

Je hebt 2 cupcakejes om te showen en je begint een website :S....????
En dit hoort in de andere rubriek, namelijk de cupcakes!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik vind het twee prachtige cupcakefoto's :Y

Hoi micha

Je staat inderdaad in de verkeerde rubriek...
De cupcakes bij home zien er mooi uit. De andere foto's bij cc zijn uit proportie en lijken daardoor een stuk minder mooi.

Kijk eens bij de cc op deze site daar staan vast heel veel leuke ideeen die je kunt gebruiken. Alleen cc met botercreme vind ik persoonlijk saai, ik ben meer van de marsepein en de boetseerwerkjes op de cc. Misschien is dat een idee op toe te voegen????

Succes ermee!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

5

Ik vind ze er erg smakelijk uit zien hoor :) mmm

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

6

Ik vind ze inderdaad ook saai met alleen maar botercreme, en net wat Tom Poes zegt, na 2 cc al een site?

Veel taart plezier

7

Hoi Micha,

We hebben hier een aparte rubriek voor cupcakes, dus heb ik je berichtje even verplaatst.

Groeten, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

micha schreef:

Misschien heeft iemand nog ideen of een bestelling?

No offense, maar da's een grapje toch zeker?! :+
Voor klantenkring-uitbreiding zul je toch echt een ander forum moeten benaderen ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

twee fotos? Jullie kijken alleen maar op mijn homepage. Ik heb er wel meer geplaatst.

10

Ik denk dat we bij het kopje

Groetjes Laura!

11 Laatst bewerkt door Dieuwe (21-10-2009 18:56)

ik vind het er leuk uizien hoor!
en ik vind ook dat er een klein beetje onaardig gereageerd wordt :nooo

12

Dieuwe schreef:

en ik vind ook dat er een klein beetje onaardig gereageerd wordt :nooo

Je hebt wel gelijk dat het zo overkomt, maar dat komt vooral omdat er nu gewoon een aantal reacties op een rij staan die verbaasd zijn over de manier van binnenkomen.

Dat wil niet zeggen, Micha, dat we niet uitkijken naar je posts  van je cupcake creaties in de Klein&Fijn rubriek, en gewoon met foto's :Y :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

13

micha schreef:

twee fotos? Jullie kijken alleen maar op mijn homepage. Ik heb er wel meer geplaatst.

Op de andere pagina staan er inderdaad 3, als je de foto van de ongedecoreerde meerekent... ik bedoelde eigenlijk die 2 gedecoreerde cupcakes! Want zijn de foto's op je homepage wel zelfgemaakt? Er is nogal wat kwaliteitverschil!

Tsja... niet zo aardig misschien?

Iedereen mag en moet natuurlijk vooral zelf weten wat 'ie met zijn hobby doet, maar het lijkt mij gewoon verstandig om eerst wat meer ervaring op te doen en pas een website te beginnen als je echt wat te bieden hebt en dan pas 'de markt' op te gaan!
Lekker oefenen, nieuwe ideetjes uitproberen, verschillende recepten en smaakjes, veel plezier eraan beleven, veel weggeven en mensen er blij mee maken en als de opdrachtjes dan beginnen te komen.... het web op met die site :+!

Tot taarts, Yvonne

klinkt een beetje rot maar ik heb ook mn twijfels over de echtheid eerlijk gezegd...... begin gewoon bij het begin, maak  veel vrienden blij met cupcakes op hun verjaardag en op de koffie. die opdrachten stromen zo binnen.

15

Een website starten vind ik op zich hartstikke leuk. Zo kan toch iedereen meegenieten van je hobby? Leuk dat je er zo mee bezig bent! Het begin van je website staat, nu heb je alle reden om cupcakes te gaan bakken! Als iemand klaagt dat het er teveel worden, kun jij zeggen dat het echt noodzakelijk is omdat je je website wilt vullen :-)

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

16

JanetGL schreef:

Een website starten vind ik op zich hartstikke leuk. Zo kan toch iedereen meegenieten van je hobby? Leuk dat je er zo mee bezig bent! Het begin van je website staat, nu heb je alle reden om cupcakes te gaan bakken! Als iemand klaagt dat het er teveel worden, kun jij zeggen dat het echt noodzakelijk is omdat je je website wilt vullen :-)

OK, OK zo kun je het ook zien ;)!

Tot taarts, Yvonne

17 Laatst bewerkt door JanetGL (21-10-2009 19:38)

;)

(Vind het zelf ook wel een goede smoes... als mijn man weer eens smachtend om gewone Hema-taart vraagt, zeg ik gewoon: ik heb vulling nodig voor m'n website ;))

18 Laatst bewerkt door Millewijn (21-10-2009 19:45)

Tip 1: "Voor de vanille en chocolade cupcakes met botercreme topping betaald u

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

19

Sorry hoor, maar dit kan je niet serieus menen. Met het risico dat je me een bitch vindt: ik denk dat je de eerste twee foto's van je home-page hebt geript van het net. Het kwaliteitsverschil in fotografie en uitvoering is gewoon te groot... Leuk dat je ook wil beginnen met bakken, maar ik snap niet helemaal dat je al een website begint en ook nog verwacht dat je bestellingen krijgt nog voor je iets bijzonders kan bieden.
Misschien ben je naief, misschien niet, maar ik zou zeggen, vergeet die bestellingen en ga gewoon eens investeren in oefenen oefenen en nog eens oefenen. Dan komt er vanzelf iemand een keer die er voor wil betalen...
@Janet: "leuk om iedereen te laten meegenieten van je hobby", maar de site is niet ingericht als "parade" maar bedoeld om bestellingen te ontvangen.

Ik voel me een beetje kiezel...

20

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik dr van moet vinden...    :x

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

21 Laatst bewerkt door JanetGL (21-10-2009 21:04)

Maakt wat mij betreft geen verschil. Wij ontvangen toch ook allemaal bestellingen zodat we onze hobby kunnen uitvoeren? En door dat vele oefenen word je langzamerhand beter. Maar veel oefenen betekent uit je broek barsten

22

Kleine opmerking over de tekst op de beginpagina.

Er staat dat deze cakejes smakkelijke en leuk zijn. Ik denk dat je smakelijk bedoelt.

Verder zou ik zeggen ga lekker veel bakken en laat de resultaten zien in de daarvoor bestemde parades. Zo kunnen wij eventueel ook tips geven als je daar behoefte aan hebt.

Groetjes Elise

23

Hoe krijgen we zo snel mogelijk een nieuwe user weg lijkt het wel. Maar goed misschien is het wel allemaal met goede bedoelingen en is het gewoon de onwetendheid over dit forum en misschien is het wel bedoeld om bestellingen te werven die ze vanaf deze kant van het forum toch niet krijgt dus waar maken we ons dan druk over.

24

Ik ken Micha ook niet, maar ik vind dat je best kritisch mag zijn op je eigen werk, en al helemaal als je er g

Ik voel me een beetje kiezel...

25 Laatst bewerkt door Miss Pebble (22-10-2009 09:28)

:x

(met heel veel moeite)

En voor Micha: heel veel plezier met je nieuwe hobby!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be