1

Onderwerp: Bifinett vraagje (keukenmachine Lidl)

Ik heb een vraagje, ben sinds gister eigenaresse van deze keukenmachine!
Ben best heel tevreden (beginnend bakster), maar had een vraagje voor andere die ook deze machine gebruiken:

Gaat de mixer niet helemaal over de bodem? ik heb het idee dat er onderin niet goed gemixt wordt en ook in het midden niet?

Kan iemand mij helpen?
Alvast super bedankt!

2

Re: Bifinett vraagje (keukenmachine Lidl)

ik heb m ook!
de mixer gaat niet helemaal over de bodem, volgens mij is dat bij geen enkele mixer het geval. Af en toe de inhoud even van de bodem en zijkanten 'schrapen' en dan mixt ie vrolijk verder (en t werkt!)

heb ik ook nog een vraag voor jou
Met welk opzetstuk mix jij?

3

Ik heb dat ook met mijn mixer (clatronic) en wat ik in ieder geval met biscuitmix doe is de eieren, water en mix eerst even met een garde goed doormengen en dan verder de mixer (met ballongarde) het werk laten doen...

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

4

Dat is een goede tip elja!

Aline ik gebruik meestal de echte mixer die ronde, heb het 1x met de slaggarde (die maar aan 2 kanten draadjes heeft) gedaan en had het idee dat mijn biscuit minder hoog werd.

5

ik gebruik die ronde en ik heb nooit het probleem dat er niet goed gemixt wordt en heb dezelfde mixer als jou....

May the cakes be ever in your flavor!

6

schrapen is inderdaad een goed idee...ik denk dat ik dezelfde mixer heb en heb hetzelfde probleem