Er is ook een apparaatje op de markt dat gewoon op electriciteit werkt. Ik ken koudijs niet maar dit is mss wel veiliger.
Je ziet dit wel vaker bij bv Intratuin bij van die fonteintjes met water voor binnen (helemaal zen). Ik heb dat rookapparaatje nu ook weer gezien bij de Halloweenafdeling van Intratuin. Was wel als decoratie voor hun afdeling maar mss verkopen ze het ook wel.
Ik heb dit vorig jaar voor mijn dochters halloween-verjaardagsfeestje gebruikt icm met groene limonadesiroop met "enge" ijsblokjes in een heksenketel en daar mochten ze dan zelf met een soeplepel de ranja uitscheppen. Ik heb dit toen kunnen huren bij de carnavalswinkel. Ik heb toen ook allerlei enge hapjes gemaakt en we hebben in blokjes gesneden hersenen met afgehakte vingers gegeten
(frietjes met knakworsten (in 2en gebroken) waar ik een geschaafde amandel als vingernagel in heb gestoken en ff door de ketchup gehaald waar die afgehakt was). Ook had ik een heel parcours met "enge" spelletjes voor ze bedacht. Het was een geweldig suc6.
Veel plezier met het slaappartijtje!
Groetjes,
Tamara