Re: niet eetbaar maar wel cupcakes en taart. :)
Heb vandaag 5 bedeltjes ontvangen en ik ben zooooooooooo blij!! Ze staan hier naast me op het bureau en ik kan niet wachten om ze aan een armband te hangen!! Super!!!!
Groetjes,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » niet eetbaar maar wel cupcakes en taart. :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb vandaag 5 bedeltjes ontvangen en ik ben zooooooooooo blij!! Ze staan hier naast me op het bureau en ik kan niet wachten om ze aan een armband te hangen!! Super!!!!
Groetjes,
Misschien is zo'n doosje van een fotorolletje wat om het in te versturen... Meestal kan je die zo halen bij een fotograaf....
Misschien een beetje late reactie maar toch...
Ja, had ik ook al aan gedacht, maar of die goed door de brievenbus gaat???
Ik heb nu een extra zakje van luchtkussentjes folie erin gedaan, dat hiep volgens mij prima.
Ben nu bezig met chocolade versies, ook erg leuk vind ik. 
ging prima wen....hier zijn ze aangekomen. En heel...
nu nog de armband!!!!
Vraagje..hoe heb jij ze aan armband gehangen? De oogjes aan de bedeltjes zijn in sommige gevallen zo dicht in de slagroom terecht gekomen, dat je ze niet meer open kunt maken.
Moeten er dan extra ringetjes tussen armband en bedel?
Erika
Dat is bij de meeste bedelarmbanden wel zo volgens mij. Ik neem ze gewoon mee naar de juwelier, zien zij maar hoe ze ze er aan krijgen :-)
Ja ik heb ze inderdaad met een ringetje gedaan bij mijn armband. Dacht nog, de meeste zullen het er wel zo aan zetten, maar wilde het ook niet te hoog uit laten steken. Is minder mooi en minder stevig.
Hallo lieve bakvriendinnen,
Weet iemand nog wie er wel van deze mooie hangers maakt?
Ik kan op de website van Wendy niets vinden en die website van Lonneke geeft aan dat ze niet meer via internet verkoopt.
Kan iemand mij helpen?
Alvast hartelijk dank!
Groetjes, Eefje
Wendy,
ok ik heb je gemail.
ook ik wil er een stuk of 20
Ze zijn prachtig
Dit is een topic uit 2007, Wendy heeft het inmiddels zo druk dat ze geen tijd meer heeft voor bedels etc.:nooo
Ik weet even niet zo gauw wie ze wel maakt, even zoeken met de zoekfunctie (bovenin de balk) misschien? Op fimo of bedels.
Vind het gewoon knap, zo'n topic vinden 
Ik maak ze ook !je vindt ze bij Taart en decoratie in de winkel
Ik heb laats via hyve ook zo'n bedeltje gekocht, je kan me mailen voor de link
hahahaha
Ik heb Keurig netjes een email gehad van Wendy dat dit een oud toppic was.
Gelukkig heb ik het niet naar boven gehaald.
Groetjes Martine
hahahaha
Ik heb Keurig netjes een email gehad van Wendy dat dit een oud toppic was.
Gelukkig heb ik het niet naar boven gehaald.
Groetjes Martine
Volgens mij heb je dat wel gedaan
want ik heb het nu ook gezien. hahaha. vind ze erug leuk! Maar net als wat Pooh al zei ik denk niet dat Wendy deze nu meer maakt haha. Wat kan de tijd toch veranderen h
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » niet eetbaar maar wel cupcakes en taart. :)