1

Onderwerp: Frambozenmousse & Tiramissuvulling?

Dit weekend ga ik een taart maken voor mijn beste vriendinnetje. Nu heeft ze als vullingen frambozenmousse (laag 1) en tiramisuvulling (laag 2) gekozen. Heeft iemand dit al eens geproefd?? Als ik het zo hoor dan vraag ik me af of het een goede combi is..? Ik hoor graag wat jullie ervan denken! Thanks alvast :).

Grtz Mieke!

Re: Frambozenmousse & Tiramissuvulling?

Ik vind het persoonlijk een beetje zonde, het zijn zulke heerlijke smaken opzich die weinig nodig hebben dan een "basis smaak" als tweede laag. Maar ik heb nog nooit een italiaan tiramisu zien garneren met een framboos, en da's niet zonder reden :)

3

mariekedekorte schreef:

Ik vind het persoonlijk een beetje zonde, het zijn zulke heerlijke smaken opzich die weinig nodig hebben dan een "basis smaak" als tweede laag. Maar ik heb nog nooit een italiaan tiramisu zien garneren met een framboos, en da's niet zonder reden :)

:thumb:

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

4

Hoi.

Voor dit weekend ga ik een taartje maken met frambozenmouse en bon bon bloc vulling. Heb het nog nooit  geprobeerd, maar zie wel. Maar is misschien ook wel 2 heerlijke smaken bijelkaar.

Groetjes Jesni

5

mariekedekorte schreef:

Maar ik heb nog nooit een italiaan tiramisu zien garneren met een framboos, en da's niet zonder reden :)

Daar heb je een punt ;).

Grtz Mieke!