1

Onderwerp: keukenmachine

Ik ben toe aan een nieuwe keukenmachine nu zag ik bij whekamp er een staan met het merk severin met een gietijzere behuizing .Nou is mijn vraag zal dit was wezen want ik kan dat merk niet hij ziet er fantastich uit de prijs is nu 199 euries graag jullie reacties

groetjes alfien

2

Re: keukenmachine

Lees ook even de recenties bij Wehkamp zelf ;)

http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuu … genPageTop

volgens mij komen 2 van de 3 mensen van die recenties ook wel eens hier :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

tipsytaartje schreef:

- Vragen/verzoeken/uitleg over ovens/mixers of ander elektrisch toebehoren gaat voortaan in 'Bakken&Vullen'

[MOVE] --> Die kant op dus

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

dank je wel bommetje voor je reactie dat had ik al gelezen maar mischien dat er meer mensen hier op deze site wel ervaring mee hebben .

alfien

dan kan je mischien ook even bij zoeken kijken en dan wehkamp intikken.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

6

heeft iemand die ervaring heeft met de silvercrast handmixer set (19,99)van de lidl?
in de gebruiksaanwijzing staat dat je hem maar 10 min. mag gebruiken klopt dat? dan heb je er toch niets aan?
of de bifinett keuken machine ook van de lidl(59,99)

7

ik heb de bifinett van 60 euro bij de lidl vandaan. Heb er nu bc mee gemaakt en beslag. Gaat perfect!! Hoe lang ie houdt weet ik ook niet, maar dat zal wel meevallen denk ik, 3 jaar garantie

8

ik heb ook de bifinett van de lidl, ben nog maar beginnend bakster dus bevalt mij prima!

9

heb die silvercrast handmixer ook bij de lidl vandaan. Vind het zelf niet een handig ding. Word heel erg warm in korte tijd. Plus na een tijdje (als die nog niet te warm is) gaat de kracht erg achteruit.