1

Onderwerp: Bruidstaart

Dit weekend heb ik mijn bruidsjurk gekocht, had hem natuurlijk al wel eerder gepast. Helemaal ge

2

Re: Bruidstaart

Mooie jurk! Heel apart, daar past deze taart goed bij hoor!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

3

Ik denk dat de aanstaande echtgenoot de jurk nog niet heeft gezien. Ik zou het super vinden om een bruidstaart helemaal in stijl van de jurk te hebben!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

4

Wat een superjurk!
Je taart past er mooi bij. Met een grote, volle roos (zwart of rood) bovenop krijgt hij meer allure. Misschien is dat een idee?

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

5

Goed idee om een roos te maken. De bedoeling was dat de grote bloem ook opstaande blaadjes had, maar ik had niet genoeg tijd en marsepein duurt lang om uit te laten harden, helemaal met zo'n grote bloem, met de kleintjes ging het prima. Overigens heb ik wel wat bloemen van de jurk over, dus ik zou ook een bloem van stof kunnen gebruiken.

Aanstaande krijgt de jurk ook niet te zien. Hij vind zwart/wit niet zo mooi voor een taart, ik had een eerdere groen/roze gemaakt, dat vind hij wel een mooie kleurencombi, maar ik dus niet voor een bruidstaart. Ik heb nog 10 maanden om na te denken of hem over te halen :lol:

6

mooi taartje.. maar die jurk WAUUWwww echt gaaf...

Lekker feestelijk rond.....

7

Geweldig mooie jurk!
Daar past deze taart heel goed bij, misschien kan je wat meer bloemen aan de zijkant doen, of zo'n waterval van deze bloemen??

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

Hele mooie jurk en ik zou het hartstikke leuk vinden als mijn taart in de kleur van mijn jurk zou zijn. Groen-roze zou ik er dan weer niet bij vinden passen, mannen ha, ha.. maar je kunt bij zwart-wit natuurlijk wel wat kleuraccenten maken. Hebben jullie allebei een beetje je zin. Succes met bedenken.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

9

Heeeeel gaaaaf beide!!!! Ach, hij mag je jurk nog niet zien, zeg je gewoon dat het ook traditie is dat hij de taart niet mag zien... Op zo'n dag moet toch alles 1 geheel zijn, toch??

echt een prachtige jurk, zou hem zo zelf willen...

Groetjes, Fran

10

prachtig!!! hele gave jurk!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

11

Je jurk is echt FANTASTISCHE  en ja de taart misschien dan toch wit met witte bloemen met een zwart hartje.
http://www.taartvankarin.nl/popuphebbes.html  beetje zelfde bloemen als die jij hebt gebruikt, meer dit idee.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

12

Heel mooi hoor!