Onderwerp: erg trots op mijn draakje (en nog wat achterstallig postwerk)
Ik heb nog wat showwerk in te halen daarom zal ik jullie niet vervelen met alle taarten maar ik ben toch wel erg trots op mijn draakje ala Debbie. Het was voor een geboortjetaartje want ze noemde het kindje al voor de geboorte een draakje dus of ik daar iets mee kon? "Ja hoor, dat kan ik wel!" was mijn antwoord. na de foto heb ik het draakje ook nog even snel een roze speentje gegeven maar ben toen helaas vergeten om nog een foto'tje te maken.

Een klein striktaartje voor een huisgenootje

Een zeearend voor mijn kleine vriendje Sem die geen koemelk en geen soja mag. Er zitten bijna 300 veertjes op (294 om precies te zijn, Sem heeft ze geteld)

"Als het maar zo'n mooie strik is", was de opdracht. En toen werd het net dat weekend van dat heerlijke herfstweer dus heb ik hem deze kleurtjes gegeven.

En nog een klein taartje voor twee vrienden uit America die voor 2 dagen in Amsterdam waren om hun verjaardagen te vieren. Ik was zelf ook rond die tijd jarig dus we zijn met zijn 3en uit eten geweest en ik vond dat ik het niet kon maken om zonder taartje aan te komen, maar eigenlijk had ik helemaal geen tijd.

Bedankt voor het kijken, en tips zijn natuurlijk altijd welkom!!!
Liefs, marion