1

Onderwerp: Gratis Spulletjes

Gesplitst vanaf 'Over de site'

Ok excuses voor het ongemak, nee ik wil echt gaan bakken en heb net al wat dingen gekocht zoals een Mixer e.d om te gaan beginnen met bakken.

Ik dacht dat ik misschien wat mensen blij kon maken met gratis spulletjes? Je hoeft ook niet perse lid te worden van deze hyves om te kunnen kijken en reageren.

Ik begrijp dat ik de link neer kan zetten.. --> http://gratisspullentjes.hyves.co.uk/

2

Re: Gratis Spulletjes

Misschien een hele domme vraag, maar ik verbaas me over het feit dat dit een co.uk - adres is. Normaal heeft een hyves-adres toch .nl op het einde??

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Eigenlijk geen idee bij mijn persoonlijke hyves staat ook co.uk :s

Ik heb even gekeken, maar dit heeft toch niets met bakken van taarten te maken? Er staan kleren en dergelijke op, leuk initiatief voor gezinnen in de bijstand e.d. maar of dat hier hoort op de leukstetaarten??
Krijg een beetje de indruk dat het is bedoeld om zoveel mogelijk mensen op hyves te krijgen. Of ligt dat aan mij?

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

5

Nee helemaal niet hij is openbaar zodat iedereen kan kijken zonder lid te hoeven zijn.  En dus ook er van kan profiteren. Ik vraag toch niet of jullie lid willen worden! Ik heb alleen dit spul over dacht dat ik er mensen blij mee kon maken...