Re: Mijn trots tot nu toe: MINNIE MOUSE
Z
Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn trots tot nu toe: MINNIE MOUSE
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Z
Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl
oooh geweldig zeg, wat ontzettend knap gepuzzeld! dat wil ik ook graag nog s leren hoor, het 3d puzzelen.. want dat ziet er toch een stuk mooier uit dan plat zoals ik ze nu doe... je zei trouwens als reactie op dat de wimpers missen dat je ze er wel op had liggen maar niet zo mooi was.. misschien een idee om ze er op te tekenen met eetbare stift? lijkt me nl mooier dan dunne rolletjes fondant of marsepein...
maar ik vind je taart super, mooie bloemetjes ook trouwens, maakt de taart helemaal af! 
Daar mag je trots op zijn, super mooi
een idee om ze er op te tekenen met eetbare stift? lijkt me nl mooier dan dunne rolletjes fondant of marsepein...
maar ik vind je taart super, mooie bloemetjes ook trouwens, maakt de taart helemaal af!
Dat durfde ik niet hahaha, dus dacht dan maar zonder!
haha nou gelijk heb je hoor.. en zo is je minnie ook prachtig hoor!!!
best gelukte minnie mouse-taart die ik tot hiertoe al gezien heb, erg goed gedaan!
Oooooooooh wat leuk zeg! Die is echt mooi geworden!
Wat is ie superleuk, echt heel mooi gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn trots tot nu toe: MINNIE MOUSE