1

Onderwerp: Hoe en waarmee krijgen jullie die kleur op bv wangetjes

De titel zegt het al een beetje.
hoe krijgen je bv een rood kleurtje op de wangetjes van een poppetje
waarmee doen jullie dit?

Re: Hoe en waarmee krijgen jullie die kleur op bv wangetjes

Dusky Pink van Sugarflair.

<---------------- Onder andere te verkrijgen in de Webshop hiernaast.

3

Door te dusten.
In de webshop kan je van het merk sugarflair dusting powders kopen (bij de kleurstoffen)
Ik gebruik zelf de roze glitters, vind ik wel lief staan :)

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

4

Hiermee:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … Path=1_191

Dusting colours. hiermee kun je dusten (wangetjes e.d.)  en als je er alcohol bij doet, kun je er ook mee verven.

Succes!

Groetjes Ilse

5

Zo he wat zijn we weer snel met z'n allen! :)

Groetjes Ilse

6

sow wat zijn jullie snel

dankjewel dames

7

Kan iemand aub (pleaeaeaease) een how to plaatsen van het perfect dusten van wangetjes?
En als ik dan toch bezig ben, vraag ik ook meteen maar om het zilver/goud verven van een ring.

Ik heb dust in huis en een kwastje, maar ik heb er duidelijk geen talent voor en/of doe iets helemaal verkeerd. Mijn gezichtjes hebben altijd heftig gekleurde rode utgesmeerde wangen. Ik kan het niet verfijnen of doseren zonder het hele gezichtje onder te smeren.

Ik heb ook zilver dust in huis en met alcohol daar verf van gemaakt. Maar mijn ring (lichtgrijze marsepein) werd eigenlijk gewoon donkergrijs en niet echt glanzend zilver.
Welk merk dust en welke kleur gebruiken jullie voor goud en zilver? Of moet ik geen dust hebben, maar iets anders?

8

Linus schreef:

Kan iemand aub (pleaeaeaease) een how to plaatsen van het perfect dusten van wangetjes?
En als ik dan toch bezig ben, vraag ik ook meteen maar om het zilver/goud verven van een ring.

Ik heb dust in huis en een kwastje, maar ik heb er duidelijk geen talent voor en/of doe iets helemaal verkeerd. Mijn gezichtjes hebben altijd heftig gekleurde rode utgesmeerde wangen. Ik kan het niet verfijnen of doseren zonder het hele gezichtje onder te smeren.

Ik heb ook zilver dust in huis en met alcohol daar verf van gemaakt. Maar mijn ring (lichtgrijze marsepein) werd eigenlijk gewoon donkergrijs en niet echt glanzend zilver.
Welk merk dust en welke kleur gebruiken jullie voor goud en zilver? Of moet ik geen dust hebben, maar iets anders?

voor de wangetjes probeer een wat op een keukenpapiertje te strooien, daar je kwastje in deppen en dan pas dusten(ik denk dat je te veel aan je kwast hebt zitten dan)

Wat betreft goud of zilver verven. Minder alchol of meer poeder(het is maar hoe je het bekijkt) als je even wacht dan verdampt de alcohol, en wordt de verf wa dikker, dan dekt het beter

suc6

Groetjes Sandra

9

Linus schreef:

Rainbowdust heeft verschillende zilverkleuren, metallic light silver, metallic dark silver en starlight silver saturn, die sprankelen meer dan die van Sugarflair. Welke je neemt is natuurlijk weer een persoonlijke voorkeur, light silver en starlight silver saturn zijn in ieder geval lichter en misschien wel wat je zoekt.
Er is ook een vloeibaar zilver, maar de dust met alcohol werkt fijner.
succes

10

als ik iets zilver dust doe ik dit altijd met een zwarte ondergrond van fondant/marsepein. Werkt bij mij super.

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

11

Bedankt voor de tips dames! Daar kan ik wat mee, ik ga het de komende weken uitproberen en bestel de volgende keer rainbowdust meebestellen!
Nogmaals super bedankt!