Re: Tja de pepernoten liggen al in de winkel.....
hij is super, mijn dochter wil er de hele tijd naar kijken: kijk mam! Zwarte Piet!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tja de pepernoten liggen al in de winkel.....
hij is super, mijn dochter wil er de hele tijd naar kijken: kijk mam! Zwarte Piet!!!
wat een gave!!! ik zou hem ook graag willen opslaan, mag da????. En liever nog natuurlijk naar de workshop komen maar helaas gaat dat niet lukken.Ik hou het wel in de gaten want jullie wonen echt superdichtbij!!!
Oh, die vind ik gaaaaf!!
Hij is zoooo gaaf! Maar waarom is jullie workshop al vol???????
Dank je!
Als je wilt kan ik wel even kijken of je er nog bij kan! 
Helaas zit hij echt vol maar ik ga kijken of we een extra datum in kunnen plannen!
wat een gave!!! ik zou hem ook graag willen opslaan, mag da????. En liever nog natuurlijk naar de workshop komen maar helaas gaat dat niet lukken.Ik hou het wel in de gaten want jullie wonen echt superdichtbij!!!
Zodra ik weet of we een extra workshop inplannen dan hoor je het van me! 
Natuurlijk mag je hem opslaan ter inspiratie.
Geweldig leuke Piet, helemaal goed!!! 
Nou, het is gelukt hoor! 
We hebben een extra workshop ingepland voor 25 november in de avond.
Wil je ook komen, kijk dan op de site van het bonte taartje. (zie link handtekening) 
Wat een geweldige Piet! Echt supergaaf!
Mega leuk! En strak... Echt een geweldige taart.
SUPER 
wat een lekker pietje!
wat een supermooie taart.
mag ik vragen welke vorm je hiervoor gebruikt heb ?
echt heel mooi
We hebben de 20cm blanda gebruikt espeer! 
Vind hem zoooo leuk! Errug leuk bedacht ook.
Persoonlijk zou ik z'n gezicht iets lichter bruin maken.... staat liever.... maar dat terzijde. Vind het een ontzettend geinige taart. en ook goed uit te voeren in een workshop - da's ook belangrijk!
toppie is tie....
Vind hem zoooo leuk! Errug leuk bedacht ook.
Persoonlijk zou ik z'n gezicht iets lichter bruin maken.... staat liever.... maar dat terzijde. Vind het een ontzettend geinige taart. en ook goed uit te voeren in een workshop - da's ook belangrijk!
:shhh: is voorgekleurd....scheelt een hoop kleur en kneed werk voor de workshops!

wwer zon mooie taart in het sint thema
leeeeuk!! ik wens iedereen die komt workshoppen bij jullie alvast heeeel veel plezier!!!
Ooooo, ik heb volgens mij al 10x met bewondering naar jullie pracht piet zitten kijken, maar nog helemaal niet gereageerd

Hij is echt SUPER! Jammer dat ik niet kan (druk druk druk), ik had graag deze workshop gevolgd! Ik sla hem wel op ter inspiratie hoor!
Groetjes, Jos
geweldig!!! Zo mooi strak. En die wangen....heel erg mooi!
Ik vind hem ook SUPER!!
Mag ik hem ook opslaan? Kan ik ook proberen om hem te maken voor ons sinterklaas avondje!:)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tja de pepernoten liggen al in de winkel.....