1

Onderwerp: M'n eerste puzzeltaart, pfoe!

Mijn taart nummer 3:

Nou de Cars taart was gelukt! Dat wil zeggen, ik vond het heel moeilijk om Cars te puzzelen, gezien ik geen flauw benul had van waar ik mee bezig was :D Was vergeten een How-To op te zoeken en heb maar wat gedaan :D Uit de hand gesneden met een plaatje ernaast en vervolgens puzzelen bovenop het plaatje welke ik onder het transparante zeil had gelegd. Wat een werk! En hij is niet perfect en dat haat ik :D Ben te perfectionistisch :D Maar goed, een goede reden om te gaan oefenen en de How-To er maar eens bij te pakken. Misschien dat ik dan daadwerkelijk weet wat ik doe :D

Maaaaaarrr de doos ging open en het zoontje van m'n vriendin (is 2 geworden), riep direct CARS!! Dus voor hem was ie gelukt en herkenbaar :D De rest van de visite vond het ook erg gaaf. Dus op zich ben ik tevreden en was de missie geslaagd :)

Gevuld met frambozenjam en botercr

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D

2

Re: M'n eerste puzzeltaart, pfoe!

mooi gedaan hoor!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

superleuk gedaan, hij is mooi van eenvoud!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

4

Dank je!

Ja dat was meer een gevalletje tijd tekort haha! Wilde nog wat stenen erbij doen aan de rand en misschien nog wat meer, maar dan werd het echt te laat. Het bekleden heb ik de dag van de verjaardag gedaan, omdat de avond ervoor niet meer lukte. Niet zo'n handige timing hihi :D

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D

5

Helemaal niet slecht voor eerste keer puzzelen en zonder how to!

Heel leuk gedaan!
Zeker voor de eerste keer.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl