1

Onderwerp: cc's bij 1001-nacht taart

Ik heb voor mijn eigen verjaardag de 1001nacht taart uit de Mjam-taart gemaakt. Deze mini cc's heb ik erbij gemaakt om te trakteren aan mijn leerlingen, en verder voor de verjaarsvisite. Ik kreeg vanochtend een paisley-cutter-set :-), dus volgende keer kan het nog mooier.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WHGGDHFB-D.jpg

Groetjes van Karin

2

Re: cc's bij 1001-nacht taart

ohh ook super mooi, passen er perfect bij!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

3

Wat lief zeg!

4

Die zijn leuk! Ik ga snel de taart bekijken!

5

heel mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Passen er goed bij, mooi gedaan.

7

Super... erg leuk bij die pracht taart

8

Leuke foto!

Zoals gezegd, ik vind het ontzettend knap van je dat je naast zo'n mooie taart ook die kleine dingetjes kan maken. Dat kost veel tijd en geduld en jij kan toch maar die rust opbrengen!

Het effect met de taart en daarnaast die glazen standaard met al die cc's erbij en die zelfgemaakte bonbons was geweldig!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

9

Mag ik vragen waar je de paisley cutter set vandaan hebt? Want ik ben al diverse webshops en winkels af geweest.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

10

G.I. Jane schreef:

Mag ik vragen waar je de paisley cutter set vandaan hebt? Want ik ben al diverse webshops en winkels af geweest.

Hihihi, deze heb ik nog zonder paisleycutter gemaakt, een druppelvorm-uitsteker gebruikt en het puntje een beetje bijgebogen.
Maar de cutters hebbem ze in ieder geval bij Bien en ook bij Taart en Decoratie.

Groetjes van Karin