Onderwerp: mijn aanwinst van T&T uitgeprobeerd,voetbaltaart
deze uitstekers had ik op de beurs gekocht.
nou het was nog een heel gepuzzel om om de vlakken goed te krijgen.
gemaakt voor het zoontje van mijn collega.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn aanwinst van T&T uitgeprobeerd,voetbaltaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze uitstekers had ik op de beurs gekocht.
nou het was nog een heel gepuzzel om om de vlakken goed te krijgen.
gemaakt voor het zoontje van mijn collega.
Wauw gaaf zeg en geweldig mooi strak die bal, best lastig weet ik uit ervaring :-)
wow..erg strak. mooie afwerking.
Leuk geworden hoor!! En die uitsteker van dat hempje enig!!
Leuk gedaan en ook die voetbalshirtjes onderop!
Kei leuk gedaan
Ziet er prachtig uit
je afwerking is weer super, en die voetrbal zo mooi strak. Moet aankomende week ook weer aan de bak voor oa een voetbaltaart. Ik hoop dat hij net zo mooi wordt als die van jou.
Super strak, erg leuk.
Heel gaaf, vind de shirtjes rondom ook heel leuk. Is dat een uitsteker????
OOOOOH, wat heb je dat prachtig mooi gedaan! Ik wil binnenkort ook een voetbal taart maken, maar vind het best wel eng. Ik begrijp dat het heel moeilijk is om de vijf/zeshoekjes goed (aaneengesloten) erop te krijgen.
Hoe heb je dat zo mooi gedaan? Is dit zo'n vorm die al een balrelief heeft, of heb je ze echt stuk voor stuk tegen mekaar aan gelegd? (volgens mij dat laatste....) En hoe heb je dat dan zo mooi voor elkaar gekregen?
Echt petje afhoor!
(sorry dat ik zoveel vraag....)
Heel gaaf, vind de shirtjes rondom ook heel leuk. Is dat een uitsteker????
ja het shirtje is een uitsteker.de uitsteker van een rompertje waar ik de onderkant van af heb gehaald.
AHA, wat een goeie zeg. En laat ik nou toevallig een mini rompertje hebben
Ik vind hem super gaaf!! Echt heel erg mooi gedaan!
OOOOOH, wat heb je dat prachtig mooi gedaan! Ik wil binnenkort ook een voetbal taart maken, maar vind het best wel eng. Ik begrijp dat het heel moeilijk is om de vijf/zeshoekjes goed (aaneengesloten) erop te krijgen.
Hoe heb je dat zo mooi gedaan? Is dit zo'n vorm die al een balrelief heeft, of heb je ze echt stuk voor stuk tegen mekaar aan gelegd? (volgens mij dat laatste....) En hoe heb je dat dan zo mooi voor elkaar gekregen?
Echt petje afhoor!(sorry dat ik zoveel vraag....)
de cakebal is gemaakt met een blenda schaal,bekleed met fondant,hierna met de uitsteker de vlakverdeling maken,de zwarte vlakken zijn erop gelegd,hierna met een wieltje het patroon in de 5 en 6 kantjes rollen,succes met het maken van de voetbal.
super strakke voetbal!!!!!!!!! mooi zeg
Prachtige taart!
Ik heb helemaal niets met voetbal , maar deze taart is prachtig gemaakt!
Ik heb helemaal niets met voetbal
, maar deze taart is prachtig gemaakt!
dank je voor het compliment,ik zelf heb ook totaal niets met voetbal.
maar ja de jarige wel,en het moest het dus een voetbaltaart worden.
Prachig gemaakt. Zelf ook ooit een voetbal gemaakt. Ik vond het een ramp om ze mooi op elkaar aangesloten te krijgen. Echt super gedaan.
Mooie strakke taart!
Prachtig gedaan! Ik moet voor donderdag ook een voetbaltaart maken...mag ik wel wat ideetjes van je pikken...vind de shirtjes zo leuk!!!
groetjes Kim
Prachtig gedaan! Ik moet voor donderdag ook een voetbaltaart maken...mag ik wel wat ideetjes van je pikken...vind de shirtjes zo leuk!!!
groetjes Kim
Hallo Kim
geen enkel probleem hoor,sta er soms van te kijken dat er steeds gevraagd wordt of je het mag gebruiken,anders zou bijna niemand meer een taart kunnen maken toch,want er zit altijd wel iets bij van een taart van iemand anders.
Dus ik zou zeggen ga je gang,veel plezier met het maken van je voetbaltaart,we zien hem wel langskomen hier in de parade.
gr ria
Een hele mooie taart geworden, ziet er mooi en strak uit.
Ziet er echt top uit...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn aanwinst van T&T uitgeprobeerd,voetbaltaart