Re: shoe-design by Tirs
Wat een super taart zeg! Ontzettend mooi gemaakt ook die schoenen en die bloemen! Helemaal top!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » shoe-design by Tirs
Wat een super taart zeg! Ontzettend mooi gemaakt ook die schoenen en die bloemen! Helemaal top!
vind het helemaal niet erg hoor zoveel foto`s
Wauw, daar word ik stil van.....
Superrrrrrrvet!
alles wat hiervoor al gezegd is en dan nogmaals WOW!!! erg mooi
WAUW!!! Waar kan deze schoenaholic deze schoenen kopen ???
Ze zijn net echt, werkelijk prachtig gedaan!
Wat een fantastisch staaltje "taartmanschap"!!
zzzzooowwwhhh,,, heel apart..in de positieve zin
.... "en ik dacht dat kan ik ook". .... pff... daar kan ik alleen nog maar van dromen, meid ,wat ontzettend knap en netjes en mooi en prachtig gemaakt zijn die schoenen, en dan de rest van de taart ook nog zo origineel maar gelukkig blijven de schoenen de aandacht trekken, wauw !!!
Oooohhh die schoenen die zijn echt leuk!
Ooooooooooooooooooh (*haalt kin van schoen af*), waanzinnig mooi!!! Die schoenen, die taart, rood met wit, letters, echt geweldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ ik ga nog een keer naar de schoenen kijken......en nog een keer.......
En voor de zoveelste keer, die schoenen!!!!!! Moest meteen aan Sex and the city denken. Dan heeft Carrie ze aan voordat Mr. Big weg gaat en dan komt het vruchtwater van Miranda op haar mooie Manolo's. (hoe bedoel je SATC gek )
Maar een geweldige taart!
Chapeau! Prachtig!
In een woord GEWELDIG!!!!!!!
Heeeeeeeeeeeel mooi!!!! Zulke schoenen wil ik ook, maar dan echte... :-)
wauw wat een prachtige taart!!
En voor de zoveelste keer, die schoenen!!!!!! Moest meteen aan Sex and the city denken. Dan heeft Carrie ze aan voordat Mr. Big weg gaat en dan komt het vruchtwater van Miranda op haar mooie Manolo's. (hoe bedoel je SATC gek
)
Maar een geweldige taart!
ik weet precies welke je bedoelt (hier ook een SATC gek) die roze. Heb ze nog opgezocht, alleen waren die flapjes bovenop een stuk breder. Heb nav daarvan wel allerlei manolo's opgezocht, waarvan ik dacht dat die ook leuk waren om na te maken.
Meid wat heb je d'r weer een plaatje van gemaakt. Ik had 'm bijna gemist, maar 'k ben blijk dat ik toch nog ff aan 't forumscrollen ben geslagen. 'k geloof dat ik toch maar 'ns een paar schoenenmalletjes aan m'n B-lijstje toe ga voegen
in 1 woord schitterend
Meid wat heb je d'r weer een plaatje van gemaakt. Ik had 'm bijna gemist, maar 'k ben blijk dat ik toch nog ff aan 't forumscrollen ben geslagen. 'k geloof dat ik toch maar 'ns een paar schoenenmalletjes aan m'n B-lijstje toe ga voegen
en je zou geen lijstje maken!!!
Nogmaal..echt super mooi is je taart geworden!! Hoe langer ik de schoenen kijkt hoe mooier. Terecht trots!!!
glashill schreef:Meid wat heb je d'r weer een plaatje van gemaakt. Ik had 'm bijna gemist, maar 'k ben blijk dat ik toch nog ff aan 't forumscrollen ben geslagen. 'k geloof dat ik toch maar 'ns een paar schoenenmalletjes aan m'n B-lijstje toe ga voegen
en je zou geen lijstje maken!!!
'k ben zooooooooo slecht in 't uitvoeren van m'n goede voornemens. Zo heb ik me ook voorgenomen niet zoveel geld uit te geven op de beurs ...... no way dat dat nog gaat lukken natuurlijk met zo'n lijstje wat steeds langer en langer wordt. Ach ... who cares ... als we d'r toch zijn
Ik val hier even stil.
Om eerlijk te zijn, vind ik niet al je taarten mooi (maar da's gewoon questie van smaak en andere kijk hoor) maar deze, mijn hemel, wat een waanzinnig mooie taart!
Je woont wat ver weg, maar anders had je hem voor mijn komende verjaardag z
WAuwerdewauw!!! wat een hoog Sex and the City gehalte. Supergave taart.
Die mail wil ik ook...even opzoeken en op het lijstje dan maar. Vooral die hoge hak!
...zwijmeldezwijmel...
Ik val hier even stil.
Om eerlijk te zijn, vind ik niet al je taarten mooi (maar da's gewoon questie van smaak en andere kijk hoor) maar deze, mijn hemel, wat een waanzinnig mooie taart!
Je woont wat ver weg, maar anders had je hem voor mijn komende verjaardag zgroetjes Tirza
www.facebook.com/TaartvanTirs
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » shoe-design by Tirs