Onderwerp: ook mijn nw hobby
Hallo Allemaal.
Ik ben Christel en woon in Zutphen.
In de zomervakantie werkte mijn man in S'Hertogenbosch en daar is het begonnen.
Ik kwam langs de taartenwinkel en heb daar voor meer dan 100 euro aan materiaal gekocht.
Toen ben ik het gaan proberen met behulp van de recepten op de leukste taarten en de bovenkant had ik toen besteld bij de banketbakker die heeft een aantal stukken voor me uitgerold(fondant)
Daarna ging ik naar de hanos want ik dacht die fondant kan ik zelf ook wel maken.
Nou verkeerd gedacht dus wat een werk .....kilo's poedersuiker had ik nodig en mijn man werdt helemaal gek van de puinhoop die het met zich mee bracht.
Daar ben ik dus maar mee opgehouden, want ik vond het ook nog eens veel te zoet.
Toen marsepein besteld hier in de webshop en dat was het ei van columbus wat werkt dat fijn zeg en ook superlekker.
Je kunt de resultaten zien bij de foto;s die ik gepost heb.
Ik ging met een taart en de cupcakes op de vrijmarkt staan en vlakbij was een nw keukenbedrijf die een kookworkshop verlootte , ik had niks gewonnen maar vroeg of hij die zelf ook gaf .
Hij antwoorde toen nee maar ik zou het wel leuk vinden omdat hier te doen.En nu mag ik daar mijn kookworkshops(taart,cupcakes ,tapas ,high tea en zelfs bloemschikken) daar geven.
Ondertussen heb ik ook nog iemand leren kennen die al heel wat jaren taarten maakt en daar heb ik ook al heel veel van geleerd en samen hebben we die demo en de andere taarten gemaakt die hier gepost zijn en onze eerste (basis)taart workshop gegeven die een enorm succes was.
Super leuke hobby heb ik er weer bij.
Kijk maar eens in mijn album
http://www.mijnalbum.nl/Album=DTMFUFCC
groetjes Christel