1 Laatst bewerkt door Miss Pebble (18-10-2009 14:27)

Onderwerp: taartensite uit eindhoven

Begin dit jaar stond in het Eindhoven's dagblad een interview met Mart Sak, die een bedrijf in bruidstaarten was gestart. Ik ff gekeken: wel apart en kunstig, maar geen stijl die mij aansprak.
Vandaag vertelde iemand me iets over 'Sak Hemelse Creaties', en toen ben ik maar weer eens gaan kijken...

En dat moeten jullie ook snel ff gaan doen! Echt geweldig! www.sakhemelsecreaties.nl

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

2 Laatst bewerkt door Miss Pebble (16-10-2009 23:54)

Re: taartensite uit eindhoven

Sorry, zie net dat de titel niet erg veelzeggend is... iets te snel verzonden...
Maar misschien triggert het juist wel ;)... want je bent komen kijken :)

Inmiddels aangepast door Tirza

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

t is inderdaad echt een aparte stijl, vrijwel niet direct op elkaar gestapeld, veeeeel koffers, en op een aparte manier gebruik gemaakt van uitstkers... moet er even aan wennen... maar.... ik schrok me rot van die non!! :lol: ik was heel geconcentreerd taarten aan het kijken en toen opeens...! wahahaha

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

ow ik heb je titel even gefixt

groetjes Tirza     

5 Laatst bewerkt door Miss Pebble (16-10-2009 23:53)

tipsytaartje schreef:

t is inderdaad echt een aparte stijl, vrijwel niet direct op elkaar gestapeld, veeeeel koffers, en op een aparte manier gebruik gemaakt van uitstkers... moet er even aan wennen... maar.... ik schrok me rot van die non!! :lol: ik was heel geconcentreerd taarten aan het kijken en toen opeens...! wahahaha

Ja, raar h

6

Volgens mij was die taart voor haar, iets met geloof, hoop en liefde...
Alle taarten staan op van die 'rare' pootjes, dat was ik na een tijdje een beetje 'zat'....
Maar bijzonder is het zeker :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

zoow, dat zijn taarten met lef, zitten echt wel hele toffe ideeen tussen! Dank voor de tip!

Tom Poes schreef:

Volgens mij was die taart voor haar, iets met geloof, hoop en liefde...
Alle taarten staan op van die 'rare' pootjes, dat was ik na een tijdje een beetje 'zat'....
Maar bijzonder is het zeker :Y!

ja dat dacht ik ook al, maar ik schrok er echt van, wahahaha

idd die standaard was ik ook wel zat. Het is wel een standaard die de aandacht trekt en dus ook weg trekt bij de taarten, dat is zonde

groetjes Tirza     

9

Gekke pootjes of niet, ik vind er toch wel heel veel leuke ideeen tussen zitten, die ik nog nooit gezein had :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Hij heeft hele bijzondere taarten gemaakt. Mooi om te zien!

Groetjes Elise

11

Bijzondere taarten, vreemde standaards en hij heeft er echt overal zo'n label aan zitten, van SAK.. dat vind ik ook wel wat zonde en soms ook niet bepaald passen..

12 Laatst bewerkt door Pooh (17-10-2009 17:14)

Heel bijzondere taart en ook veel dingen die voor mij nieuw zijn. Beyond Boundaries taarten
Het labeltje vind ik storend, dat had van mij niet gehoeven. 't Werd op een gegeven moment wel een sport: zoek het labeltje :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

Een paar weken geleden stond ik oog in oog met de barbapapa taart.
In het restaurant waar ik koffie aan het drinken was was op het terras ook een bruiloft.
Ik ben natuurlijk gelijk gaan vragen wie het had gemaakt (ik dacht misschien iemand van jullie)
Ik hoorde wie het had gemaakt, en heb toen ook een berichtje op zijn site achter gelaten.
Ik vond het er zeer professioneel uitzien, en hij heeft een hele eigen stijl en dat vind ik knap, dan ben je in mijn ogen een kunstenaar. Of je er van houdt of niet.
Hij is kok van beroep en wil uiteindelijk full time voor de bruidstaarten verder.
Ik vond die standaard wel apart eigenlijk, en verder vind ik ook niet elke taart mijn smaak.
Maar knap blijft het.

Groetjes
Kim

groetjes,
Kim

14

De pootjes vind ik persoonlijk niet, maar de rest is wel heel gaaf.
Ik vind het labeltje bij de koffers heel orgineel en verder superstrakke taarten zeg!
bedankt voor de tip!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

15

Ik de site al eerder bekeken, erg origineel!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

16 Laatst bewerkt door Mart (18-10-2009 18:51)

Hoi allemaal,

Mijn naam is Mart Sak en laat ik nou deze bruidstaarten maken.

Wat leuk dat ik al over de lippen ga hier en daar.
Iedereen die het mooi vind wat ik maak, bedankt!

Smaken zullen altijd persoonsgebonden zijn, mijn taarten zijn niet voor iedereen en dat hoeft ook niet

Om even terug te komen op een paar vragen/opmerkingen:

Soms komt het voor dat een bepaald design vaker terug komt, dit heb ik niet altijd zelf in de hand.
De bruidsparen kiezen soms voor bepaalde stijlen en zo komt het wel eens voor dat bepaalde dingen in een korte periode veel voorkomen.

De labels vind ik zelf erg geslaagd, ik doe dit omdat "sak" zegt waar ik voor sta.

Bedankt voor alle reacties, ook voor de kritiek, je bent nooit te oud om te leren.

Iedereen heel veel plezier met het "taarten"!!

Werkelijk unieke design bruidstaarten.

17

Inderdaad prachtige taarten en een eigen stijl.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

18

super mooie taarten

19

Wat een diverse reacties, leuk om te lezen.

Ik vind dat label juist helemaal leuk, wou dat ik het zelf verzonnen had :lol:! En die pootjes vind ik juist een goed idee, heb zo'n hekel aan die plastic standaards dat elk ander idee welkom is... en mooie pootjes onder een plaatje mdf werkt dus ook. Ga gelijk inslaan!

20

ik las toevallig vandaag een advertentie in het krantje hier, komende week is hier een bruidsbeurs en ik zag zijn naam staan, ik heb meteen even op de site gekeken...hele mooie taarten. Ik denk dat ik zondag maar even een kijkje ga nemen op zijn stand op de beurs, ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden.

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

21

Hoi,

Aanstaande zondag de 25e oktober sta ik inderdaad op een trouwbeurs in Geldrop  http://www.trouwbeursgeldrop.nl/
Kom ook kijken als je wil, hoe meer zielen hoe meer vreugde, toch!

Dus Juf Dorien c.u. Sunday!

Werkelijk unieke design bruidstaarten.

22

Gaaf werk van Mart Sak!
Originele taarten met een heel eigen identiteit, goede PR, ik kijk er met bewondering naar.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

23

Mart, ... wat leuk dat je je hier ook even hebt geregistreerd en ook reageerd...

Ik heb toch met open mond je site bewonderd en vele Ohhhh's en Ahhhh's laten vallen.
Je gebruikt technieken die ik nog niet eerder heb gezien en alle taarten zijn super mooi afgewerkt! Echt stuk voor stuk plaatjes om naar te kijken!

Ik ben tot nu toe nooit een fan geweest van taartstandaards maar zoals jij ze gebruikt vind ik het toch wel heel mooi.. zeker als ze in het thema van de taart zijn 'bekleedt'

Ik heb je site onder my favorites opgeslagen en hoop dat er snel nog meer moois te bewonderen is! Hopelijk mag ik ooit eens een taart van je in het 'eggie' bewonderen!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

24

Ik vind ze ongeloofelijk mooi....  Al die details... en idd technieken die ik nog nooit heb gezien! echt heel mooi!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*