Onderwerp: Cupcake bakken in siliconen bakje i.p.v. papiertje: is dat wat?
Ik heb in diverse winkels nu van die siliconen bakjes gezien in de vorm van een cupcakepapiertje.
Deze dus:
Werkt dat?
De prijzen verschilden nogal. Bij de Action 12 voor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcake bakken in siliconen bakje i.p.v. papiertje: is dat wat?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb in diverse winkels nu van die siliconen bakjes gezien in de vorm van een cupcakepapiertje.
Deze dus:
Werkt dat?
De prijzen verschilden nogal. Bij de Action 12 voor
Ik heb ook een aantal van deze siliconen vormen van de action & xenos, en het werkt prima hoor! Het cakje blijft gewoon in de vorm zitten, eigenlijk werkt het niet echt anders dan met cupcake papiertjes!
vorm blijft mooi hoor. Wat ik alleen een nadeel vind, is dat ze sneller uitdrogen.
Je haalt ze immers uit de siliconen vorm nadat ze gebakken zijn.
Bij de andere zit het papiertje er natuurlijk nog om.
nij xenos zag ik ook steren vormen weet alleen niet de prijs en hoeveel.
Vind siliconen vormen ontzettend stinken wanneer je ze in de oven hebt wat bij mij alle bak en eetlust weghaalt. Bak alle muffins in papieren vormpjes.
Gebruik siliconene vormpjes om chocoladecups in te maken die ik vul met gelantine pudding of verschillende types mousse. Daar zijn ze heel geschikt voor.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcake bakken in siliconen bakje i.p.v. papiertje: is dat wat?