Re: Voorbereidingen workshop kleuterklas
Oh hartstikke leuk zeg, vind vooral je bloemkooltjes zo geweldig !!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voorbereidingen workshop kleuterklas
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh hartstikke leuk zeg, vind vooral je bloemkooltjes zo geweldig !!!
Martinique,
wat een ontzettend super-keigaaf idee!
En prachtig uitgevoerd.
Hartstikke leuk!
Wat leuk!!
Ik heb vandaag met de klas van mijn dochter cc versierd...in een kwartier een cc bekleden, bord + beker erop maken en dan zelf je bord volmaken met wat je lekker vindt...De taarten, borden spaghetti en hamburgers vlogen me om de oren, want die had ik als voorbeelden gemaakt. Mijn dochter maakte een orgineel...op haar bord lag een pizza! Dit was trouwens met groep 4, erg leuk!
O, wat leuk zeg!
Dat heb je allemaal super leuk gemaakt! Ik denk dat ze straks niet kunnen kiezen wat ze er op willen.....
Wat snoezig allemaal. Veel plezier morgen!
wat een sweeties!
Geen foto's van kleuters in actie met kunstwerkjes??? Ben erg benieuwd!
wat een lieverds zeg
Geen foto's van kleuters in actie met kunstwerkjes??? Ben erg benieuwd!
Ik heb wel wat foto's maar ik wil even weten of de ouders van de kleuters het niet erg vinden dat ze op internet komen te staan.
Dus nog ff navragen;-)
Nisa's Sas schreef:Geen foto's van kleuters in actie met kunstwerkjes??? Ben erg benieuwd!
Ik heb wel wat foto's maar ik wil even weten of de ouders van de kleuters het niet erg vinden dat ze op internet komen te staan.
Dus nog ff navragen;-)
Dat snap ik, absoluut de beste reden om g
oeh, ze zijn z
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voorbereidingen workshop kleuterklas