Onderwerp: amerikaanse maten??
ik ben op een amerikaanse site naar bakblikken aan het kijken....maar hoe reken ik uit welke maat het is? ze hebben het over diameters
en dr staat bv 13x2 als maat
wie kan me helpen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » amerikaanse maten??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben op een amerikaanse site naar bakblikken aan het kijken....maar hoe reken ik uit welke maat het is? ze hebben het over diameters
en dr staat bv 13x2 als maat
wie kan me helpen?
huh, diameters??? inches bedoel je denk ik. dat is 2,54cm dus 13x 2 is een bakblik van ongeveer 32,5 x 5
dat zou ook kunnen.... thanks!
dit staat er
10x3 Round Cake Pan by Fat Daddio's
Product ID #20165
Round Cake Pan 10" Diameter by three inches deep.
van die streepjes betekenen volgens mij inch, deze dus: "
en die diameter...?? ik weet niet wat dat in dat soort maten is...:S
Diameter = de doorsnede van de cirkel (op de langste plek dus )
en '' is inderdaad inches
Ik kan alleen niet helemaal snappen wat de *small bottom radius* is; radius is de helft van de diameter, maar waar dat in dit verband op slaat...
inderdaad wat Adrienne zegt (de diameter is de doorsnede van de cirkel zeg maar) en x 2,5(4) dan krijg je de cm's.
Die pannen zijn trouwens errug goed hoor Het zijn dezelfde als ze in de webshop hebben van PME geloof ik.
Ik heb die ook van fat daddio's. Ik heb toen 6, 8, 10 en 12 inches aangeschaft, want groter dan 30 cm past helaas niet in mijn oven. Ben er onwijs blij mee!
Oja, en natuurlijk niet die van 2 inches hoog, maar 3 inches nemen!
owww wat dom!!! duhuh!!! wahahahahahaha
woehoe meiden dank jullie wel!!!!
En Annemiek, helemaal makkelijk voor mij, want 30 past er bij mij ook niet, dus kan zo jou matenlijstje overnemen haha dank je!
en idd wel 3 inch hoog
De 4 inches zijn echt top voor lekker hoge taarten ik heb nu de 3 inches maar ik moet ze altijd verhogen
thanks Spices!
oeioei heb nu al en set ronde en een set bloemvorm in een winkelwagentje.....dat scheelt een hoop zeg, vergeleken met hier.
Daar wordt je toch blij van
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » amerikaanse maten??