1

Onderwerp: Tip:hoe vervoer ik cupcakes....

Ik hoop dat deze hier nog niet geweest is anders sorry daarvoor!!!
Gisteravond schoot me dat ineens te binnen dat er al zo vaak gevraagd was van ''hoe kan ik mijn cupcakes vervoeren'' en dames je kent toch allemaal die kartonnen doosjes van de supermarkt voor dessertjes waar die gaten in zitten om hun puddingtjes en dergelijke in recht te houden, daar blijven onze cupcakes tijdens de transport ook super in rechtstaan en ze hebben niet liever dan dat je deze meeneemt dan moeten zij het niet opruimen :lol: ...hoop dat jullie hier iets aan hebben  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Tip:hoe vervoer ik cupcakes....

Goed idee zeg!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Die gaan we onthouden :thumb:

4

Dat is een geweldig idee!

Ik was al aan t bedenken hoe ik begin december 150 versierde cc's zou moeten vervoeren maar dit is een geweldige (en goedkope :D, is errug belangrijk) oplossing.

Dus dames, op naar de supermarkt. Ze zullen ons dankbaar zijn :Y

Groetjes,
Tamara

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

5

Briljant!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Heee, wat een handige tip! Kende al wel de "kerstballendozen", maar dit is ook erg makkelijk.

7

super tip
bedankt ga straks gelijk ff bedelen bij de appie

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

ik heb deze inderdaad ook al een keer genoemd in een topic, ik gebruik ze altijd... ideaal!!!!

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

9

sjakkie40 schreef:

ik heb deze inderdaad ook al een keer genoemd in een topic, ik gebruik ze altijd... ideaal!!!!

Het was een ingeving gisteravond en ik had die van jou echt niet gezien hoor maarja, maar goed dat ik deze dan nog eens plaats want sommige onder ons hadden deze blijkbaar ook nog niet gelezen en zo heeft iedereen er wat aan ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

10

ik vind je topic toch beter passen in taartdecoratie algemeen, dus ik ga je verplaatsen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

MirandaB schreef:

Heee, wat een handige tip! Kende al wel de "kerstballendozen", maar dit is ook erg makkelijk.

Laat dat nou net zijn waar ik naar op zoek was!
Ik vroeg me al af of er niet van die kartonnetjes te koop zijn die je in elkaar kunt schuiven om zo een vakverdeling te maken voor in een taartdoos?
Moet in december 80 cupcakes meenemen achterin de auto (lange rit) naar de verjaardag van mijn oma en wil wel dat ze dan stevig rechtop blijven staan en niet gaan schuiven.

Ik ga eens kijken bij de supermarkten naar die 'gatendingen' en dan mijn bedelgezichtje aanwenden ;-)