1

Onderwerp: Die vlaaivulling h

en dan met name de appel, kun je die ook in een gewoon biscuit verwerken?

ik bedoel als vulling dan he, dus een gewoon vanille biscuit bakken, 1 laag appelvlaaivulling en 1 laag zwitserse room? of wordt het dan een soppige kledderboel?

En als dat niet gaat, waar doe je dan die appel vulling w

Re: Die vlaaivulling h

Ik heb de appel zelf nog  niet geprobeerd, maar de andere vulling zoals kersenvlaaivulling, dat gaat prima, wel even een dijkje spuiten. Ik heb gister nog wel gelezen dat ze de appel ook gewoon als een vulling gebruiken en icm zwitserse room zou het heerlijk smaken. Moet je ff bij de topic kijken die erover gaat, staat ook bij bakken en vullen geloof ik. Success

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=67489

Dit is de topic.

4

Is goed te doen en errug lekker!Het word helemaal niet soppig.
Ik had een combi met aangevette slagroom.

Groetjes Notje

5

okee!

bedankt, dan weet ik wat ik ga doen dit weekend haha.

groetjes
sabrina

6

Hi,

Toevallig gisteren geproefd. Vond de smaak niet echt geweldig van de appelvlaaivulling in combi met biscuit en marsepein. Maar dat is ook wel persoonlijk. Vond het wat een flauwe smaak. Vind kersen oid veel smakelijker.

Ik had het gecombineerd met Lemon curd.

Succes!

Greetz Keet

7

Hoi

Ik heb hem ook geprobeerd, icm kaneelslagroom. Vond het ook niet bijzonder, inderdaad een flauwe smaak. Dat is het goede woord ervoor.

Ik ga het niet nog een keer doen.

8

Misschien een idee om die appelvulling eerst met kaneel of rumessence ofzo te mengen??

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

of calvados :9 mmmmmmmmmmmmmm

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

Hier is de appeltaart taart dus een groot succes,
Kaneelcreme met appelvlaaivulling. Dan pureer ik de appelvlaaivulling wel een beetje zodat er kleine stukjes zijn en niet die grote brokken.
Die is hier dus echt een groot succes. Heb hem in mijn herfsttaart zitten maar krijg ook al vraag om hem in mijn andere taarten te doen