1 Laatst bewerkt door Boska (26-07-2009 21:10)

Onderwerp: Hallo PL/Czesc NL

Vanavond hebben de leerlingen (waarvan ik er 1 ben) met partners een avondje bij de Poolse lerares.
Dus reden voor een taartje, gevuld met lemoncurd en citroenkwarktaartpudding.
Het is mijn 3e taart en ik heb voor het eerst met fondant met tylose gewerkt. Daar heb ik de vlaggen van gemaakt. Vond het niet makkelijk en ik zie ook wat rafeltjes en helaas een putje. Het blauw is iets te licht, maar dat vlaggetje heeft te lang in de zon gehangen ;)

Al met al ben ik niet ontevreden, maar ik zie nog wel verbeterpunten.

Tips zijn welkom!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OZH33XSN-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-V8ZRCGYD-D.jpg

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Re: Hallo PL/Czesc NL

Hoi,

Ik vind je vlaggen erg leuk geworden en een hele mooie groene kleur op je taart!

3

hij is leuk geworden hoor. veel plezier vanavond en lekker smullen

4

Hij is echt leuk geworden!! Dat rood is ook nog echt rood geworden, had ik niet verwacht!

5

Mooi strak taartje. Vind die golven in de vlaggen goed gelukt!

6

Strak taartje!! Leuk die vlaggen

7

In het echt is hij nog mooier.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

8

De titel viel mij als (zoals vrienden mij noemen) Polofiel ;-) meteen op en ik moest even kijken :-)
Leuk taartje geworden! Ik heb in oktober lopen denken wat ik voor taart zou maken, waar Polen in te herkennen was. Tja, ..... ben niet eens op het idee van vlaggen gekomen ;-)

Pozdrowienia, Manon

9

Leukerdeleuk! Die vlaggen zijn super!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

10

Gaaf!

11

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Ik vind je vlaggen erg leuk geworden en een hele mooie groene kleur op je taart!

Het groen heb ik zelf gekleurd met 2 druppels leaf green en 2,5 druppel lemon yellow van Americolor op ca. 600 gr. marsepein

Verdwalen in zoetigheid

12

mooi zeg..

13

Leuke taart...

14

skoczek schreef:

De titel viel mij als (zoals vrienden mij noemen) Polofiel ;-) meteen op en ik moest even kijken :-)
Leuk taartje geworden! Ik heb in oktober lopen denken wat ik voor taart zou maken, waar Polen in te herkennen was. Tja, ..... ben niet eens op het idee van vlaggen gekomen ;-)

Pozdrowienia, Manon

Mooi land h

Verdwalen in zoetigheid

15

Hoi,
Beetje late reactie, omdat ik hier niet meer heb gekeken sinds het plaatsen van mijn reactie. Uhm, tja, ik zal het even makkelijk houde: ben in Polen getrouwd en 2 van mijn 3 kindjes komen uit Polen.
Zubr lijkt me leuk. Heb in augustus een Tyskie-bierdop gemaakt voor onze tweede zoon, die op zijn 5e verjaardag perse een biersop wilde (die verzamelt hij)

Pozdr