1

Onderwerp: Ervaringen keukenmachines

Hoi

Lang geleden heb ik bij de expert hier in het dorp een mixer gekocht daar zat een mengkomconstructie bij dat je hem kon laten staan en hij automatisch draaide. Beviel me erg goed, alleen liet hij het afweten bij deeg voor broodjes (letterlijk, hij liep vast, stonk en was reddeloos verloren :P)
Omdat ik graag en veel bak wil ik graag een keukenmachine die ook bestand is tegen deeg, dat rustig 5 miuten kan kneden en het daarna nog steeds doet!!!

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn bij keukenmachines. Zo zie ik hier in de webshop de kitchenaid-serie staan, een lust voor het oog, maar werkt het ook? Het gaat om een hoop geld en ik wil dat graag goed besteden.

Alvast bedankt voor het meedenken!!

Groetjes
Rax

2

Re: Ervaringen keukenmachines

Ik heb eentje van mijn moeder gekregen van Bomann, Soms staat hij 20 minuten te mixen. Nog nooit gestopt. Echt een prima ding!

3

Oh, er is al zooooveeeel geschreven over "Kenny's" en Kitchenaids. Echt de moeite van een zoekactie waard. Ik heb zelf een Kitchenaid en gebruik hem vaak. Hij staat mooi te glimmen op het aanrecht en ik heb er ook een ijsmaker en een vleesmolen bij.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

met de zoekfunctie zoeken op kenny, Kitchenaid en dan krijg je een bulk info ;)

Hier staat een Kenwood KM 300 lekker te brommen ;)