cindy@altijdleuk schreef:Hij is echt heel leuk geworden, die heb je leuk gepimpt!
Ik smeer ook af met de mix omdat ik het 100 keer lekkerder is maar is wel lastig hoor, heb ook het idee dat het sneller inscheurt. Maar ja smaak wil ook wat.
Moet gewoon heeeeel voorzichtig blijven doen en oefenen oefenen......
Heb jij ook als je het 1 op 1 doet dat je de structuur van de suiker blijft proeven?
Groetjes Cindy
Dat valt eigenlijk wel mee...Meestal doe ik er ook een smaakstofje door, zoals cacao, vanille of kaneel om hem lekkerder te maken. Maar mijn dochtertje is nu op dieet omdat ze te zwaar wordt, dus wil ik eigenlijk ook andere kinderen niet te veel vet laten eten en de creme van mix scheelt behoorlijk wat dat betreft
Ik heb me voorgenomen om de volgende keer merengue botercreme te maken, die schijnt zalig te zijn, minder vet dan 1 op 1 en toch geschikt voor afsmeren. En daar zul je zeker de suikerstructuur niet in terugproeven, daarin wordt de suiker in water opgelost.
Nathalie schreef:Hey Jozien, wat jammer dat hij niet geworden zoals je hem in gedachten had! Hoe is het met het "proefproject" gegaan
;)En je had toch nog een kinderboekenweektaart????
Ik zit hier naast me met de uitslag van de vraag over de mystery-chocolade (voor degenen die willen weten waar dit over gaat: Mijn oudste kreeg van Nathalie chocola voor zijn project over de smaak van chocolade. Hij liet 4 soorten proeven, wit, melk, puur en dus mystery-chocola. Ze mochten raden wat er in zat. Ik zie citroen, rijst, melk, kruiden, maar het was dus peper
) 2 kinderen hebben hem gekozen als de lekkerste chocolade, trouwens!
Ik had inderdaad ook nog een workshopje in de klas van mijn middelste in verband met de boekenweek, daarmee heb ik cupcakes versierd met een zelf geboetseerd kikkertje dat een boek leest. Was heel leuk, lieve kinderen die aan mijn lippen hingen en stuk voor stuk er iets moois van maakten
Geen foto's helaas, was vergeten mijn toestel mee te nemen.
Eigen taart is goud waard! ;)
Klik
HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en
HIER voor links van medebaksters!