1

Onderwerp: eerste taart vragen

Wat is lekker bij bonbon bloc vulling en vind bijna iedereen bonbonbloc vulling lekker?

Daarnaast heb ik nog een vervoer vraagje. Ik ga als eerste taart een boltaartje van 20 cm bakken. Hij moet echter van apeldoorn naar roermond mee hoe kan ik hem het beste meenemen? in een doos ;- maar in tas erom met koelelementen oid?

groetjes

2

Re: eerste taart vragen

Koelelementen in de doos/tas en je komt een heel eind. Het is buiten niet meer warm, dus dat komt wel goed.
Mensen die niet van chocolade houden, zullen deze vulling misschien minder lekker vinden. Het is niet een heel algemene smaak. Maar daar staat tegenover, dat de chocolade-liefhebbers 'm erg lekker vinden   ;) .
En mijn tip (voor de tigste keer): ik vind 'm erg lekker in combinatie met een laagje caramel (dulce de leche of bebogeen of bc met caramel smaak) en hierop peer (vers of klein blikje van AH).
Maar een laagje chocolade(ganache) is natuurlijk ook erg lekker, of een laagje bc, of alleen maar bonbonblocvulling. Ik heb 'm ook wel eens gecombineerd met een laagje mint (bc met patidess mint) maar dat vond niet iedereen lekker.

Groet, Jolanda

3

caramel met peer klinkt heel erg lekker. Zit er ook een frisje in.

Straks de spulletjes ophalen en kunnen we morgen gaan proberen.

4

bebogeen of dulce de leche zo erdoor of door de botercreme?

Bij erdoor hoeveel door de standaard creme of wordt de verhouding anders?