1

Onderwerp: Beetje laat maar ik was: GESLAAGD dus weer TAART

hihi ik ben nog steeds geslaagd hoor hahaha dus weer tijd voor taart!
Heb pas afgelopen week op mijn werk uitgedeeld aangezien er nog met vakantie waren en mijn teamleider met de mexicaanse griep thuis zat!

Gemaakt met een PWC uitsteker! Dat vind ik echt super leuk om te doen! Jammer genoeg zaten er op het witte gedeelte wat zwarte vlekjes. Dit kwam doordat ik het plaatje van te vooren had gemaakt en folie erover heen had gedaan. Er was toen zwart op het folie gekomen en toen op het witte gedeelte. Maar ik had echt geen tijd meer op een nieuw plaatje te maken....Oja en de volgende keer moet ik van het kwastje het onderste kwastje niet zwart verfen want dat zie je! Goed, goed, goed weer een hoop leermomenten haha:D

Ook gevuld met Zwitserse room en 4-vruchtenjam

Dus hier komtie:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TF3KGUWB-D.jpg

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Beetje laat maar ik was: GESLAAGD dus weer TAART

leuke taart!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

Ohhww, ontzettend leuk zeg!! :) mooi strak ook...

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

Leuke taart en gefeliciteerd!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

5

Die zwarte vlekjes worden je vergeven. Mooie taart hoor! :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

6

Leuke taart zeg! Enne ... gefeliciteerd nogmaals!

Groetjes Tweety!

7

Ik vond hem eigenlijk een beetje saai... maar ja nu ik hem zo zie vind ik hem best een chique :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

8

Ik vindt hem ook heel chique :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".