1

Onderwerp: groepsbeloning? daar hoort taart bij natuurlijk....

mijn liefje Collin zit sinds een paar weken op de cursus minder boos en opstandig. en omdat het zo goed gaat met heel het groepje en dat ze zo goed meedoen en hun huiswerk maken krijgen ze een groepsbeloning: taart!!!
een klein taartje voor 15 personen.
- tja Col, wat wil je
- ik hoef geen taart van jou, want die vind ik niet lekker
- zal ik dan een andere taart maken? eentje die je wel lekker vind?
- ik lust alleen kwark en dat lusten de andere niet
- appeltaart vindt je toch ook lekker
- nee, ook niet meer.
-....... ehm als we nu eens een taart maken met aardbeienkwarktaartpudding van Mona en aardbeienvlaaivulling. dat lust je toch wel? dan laat je gewoon de buitenkant liggen?
- okee mam, ik denk dat iedereen die vulling wel lekker vind
- en welke kleuren dan? want roze kan natuurlijk niet voor een groep van 6 jongens
- doe maar iets met blauw mam.......
- al jouw vriendjes en jij zijn gek op de computer, is het dan misschien wel leuk om iets met smilies te doen? het gaat tenslotte om het minder (snel) boos worden....
- ja mam, dat is wel een leuk idee. en dan wel de naam van de groep er op en ook dat het een groepsbeloning is....

zojuist is hij klaar en ik kreeg een dikke pakker van mijn zoon omdat hij hem zo mooi vond.... nu kijken wat de anderen er morgen van vinden...
http://94.100.113.40/758700001-758750000/758701601-758701700/758701691_5_TH6t.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: groepsbeloning? daar hoort taart bij natuurlijk....

ahh wat lief van je! en wat goed dat het zo goed gaat met die groep.
Mooi taartje geworden!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Een heel leuk taartje, helemaal naar wens zo te horen :)

4 Laatst bewerkt door mamamarja (14-10-2009 17:44)

Dat is een mooie taart met een bijzonder doel! Wij zouden eigenlijk morgen het diploma voor deze cursus op moeten halen, maar helaas zijn ze nog niet helemaal tevreden over onze middelste en mogen we morgen met het hele gezin langs komen. Ik heb dus nog geen taart voor ze gebakken... Balen hoor, want ik dacht dat het diploma standaard zou volgen na de gevolgde therapie, maar ook wel weer logisch.

-Ik heb ondertussen nog kontakt gehad en hij blijkt toch morgen zijn diploma te krijgen. Ze vinden hem gelukkig toch genoeg vooruit gegaan!

5

oh, die is ook mooi. Kan me voorstellen dat je zoon daar erg blij mee is!

6

ach dat is een leukerd..daar zullen ze morgen zeker blij mee zij..de reaktie van je zoon zegt genoeg toch!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

tja wat kan ik zeggen.ik vond het best nog wel moeilijk. het moest een taartje zijn voor 6 jongens en wat ouders en 2 trainers. niet te truttig natuurlijk maar wel vrolijk. ik vind hem best wel kaal zo, maar juist omdat hij niet truttig moet worden wilde ik hem juist eenvoudig houden.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

hij is leuk! precies goed denk ik! en ook super van je zoon!

Let them eat cake
http://annettes.tk/

9

Leuk gedaan!! Mooie beloning!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

10

Prachtig door zijn eenvoud denk ik!
Zijn dit de JEM letters?

11

mooie taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

een voud siert de mens ik vind hem geweldig

13

jouw mooiste beloning was toch wel de knuffel van je zoon. :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

Wat een leuke taart!!!

Zelf ik word er meteen vrolijk en minder opstandig van  :thumb:

15

Die is inderdaad veel minder truttig dan die van laatst ;)
Ik vind hem super, vrolijk, lief. En die reactie.....tja, die is echt zo herkenbaar. Vooral geen intresse tonen :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

16

Ik vind hem heel leuk, voor een leuk doel ;) en ook niet saai hoor!

Mijn website: Presentaart

17

Oh ja, en ik dacht bij het eerste gedeelte (over het niet lusten van taart, geen appeltaart willen etc) 'het was toch MINDER opstandig?' :lol: ;)

Mijn website: Presentaart

18

mascha schreef:

Oh ja, en ik dacht bij het eerste gedeelte (over het niet lusten van taart, geen appeltaart willen etc) 'het was toch MINDER opstandig?' :lol: ;)

Nou, de taart is PRACHTIG...maar ook ik dacht...minder boos en opstandig en dan meer suiker en kleurstof  ? :S :o :lol:

19

Brenda....:thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

20

Wat een leuke vrolijke taart voor die jongens! Ennu......dikke duim voor je zoon    :thumb:

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

21

leuke taart geworden...

Ik ga waarschijnlijk binnenkort met mijn zoon (9) ook naar een derglijke cursus.

Ik ben benieuwd en hoop dat hij er wat aan heeft

Groetjes, mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

22

Vindt het een super beloningstaart geworden! Ben benieuwd naar de reacties van de andere jongens ;)

Groetjes Tweety!

23

kwebbeltje schreef:

tja wat kan ik zeggen.ik vond het best nog wel moeilijk. het moest een taartje zijn voor 6 jongens en wat ouders en 2 trainers. niet te truttig natuurlijk maar wel vrolijk. ik vind hem best wel kaal zo, maar juist omdat hij niet truttig moet worden wilde ik hem juist eenvoudig houden.

Jouw taarten zijn toch altijd goed ??!!

Je hart fluitsert, luister goed!

Mooie taart Brenda en wat zal je zoon trots op je zijn! (en jij op hem)

25

Erg leuk...