Onderwerp: chocolade hart
vanille bisquit gevuld met bonbonbloc mousse, kersenvlaaivulling en afgesmeerd met kersenbc. Bekleed met Belgische chocoladefondant 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » chocolade hart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
vanille bisquit gevuld met bonbonbloc mousse, kersenvlaaivulling en afgesmeerd met kersenbc. Bekleed met Belgische chocoladefondant 

Mooi, alleen had ik denk ik het roosje in een andere kleur (wit ofzo) gedaan. Maar dat is heel persoonlijk hoor, verder vind ik hem mooi!
hele mooie taart!
Mooi strak, die mat vind ik ook zo leuk!
en hij klinkt ook nog eens heel lekker 
Super.. ik vind t juist helemaal mooi in dezelfde kleur!
prachtig!! ik ga die chocofondant misschien ook maar is proberen 
ik vind hem prachtig
Knappe taart!
oef....het is maar goed dat ik net gegeten heb anders was ik gaan knabbelen aan mijn scherm~! zie er goed uit!
Ziet er lekker uit! En mooit natuurlijk!
Mmmmmmmmmmmooooi!
Heel erg mooi !!!
Hij lijkt precies op mijn taart van afgelopen week alleen was die rond. Maar hetzelfde roosje en ook 3 blaadjes, zelfde kleur alleen ander printje 
Oja, wat ook anders was waren de rimpeltjes aan de zijkant 
Ik heb nog nooit moeite gehad met het bekleden van een taart maar met dit spul....
Het was gewoon, na uitrollen, een harde leren lap die met geen mogelijkheid meer glad langs de randen terug wilde veren...
Mag ik vragen hoe jij dat hebt gedaan ? Ik denk dat mijn handen en omgeving te koud zijn geweest maar ik vraag het me wel af.
Mooi en hij lijkt me heerlijk! Toch ook maar eens proberen....
ik vind t juist helemaal mooi in dezelfde kleur!
En idd, toch ook maar eens uitproberen! Het klinkt zo lekkerrrrr...
Ik vind hem echt geweldig! En juist heel mooi, met die roos in dezelfde kleur!
*)
mmmm .... dat ziet er echt super heerlijk uit!
Heel erg mooi !!!
Hij lijkt precies op mijn taart van afgelopen week alleen was die rond. Maar hetzelfde roosje en ook 3 blaadjes, zelfde kleur alleen ander printjeOja, wat ook anders was waren de rimpeltjes aan de zijkant
Ik heb nog nooit moeite gehad met het bekleden van een taart maar met dit spul....
Het was gewoon, na uitrollen, een harde leren lap die met geen mogelijkheid meer glad langs de randen terug wilde veren...
Mag ik vragen hoe jij dat hebt gedaan ? Ik denk dat mijn handen en omgeving te koud zijn geweest maar ik vraag het me wel af.
Da's toeval hoor, dat dit taartje lijkt op het jouwe...als ik het van je ge
de chocofondant wil ik ook nog eens proberen, je taart is een plaatje.
Erg mooi, door dezelfde kleur te gebruiken vind ik het toch wel h
nnicole1234 schreef:Heel erg mooi !!!
Hij lijkt precies op mijn taart van afgelopen week alleen was die rond. Maar hetzelfde roosje en ook 3 blaadjes, zelfde kleur alleen ander printjeOja, wat ook anders was waren de rimpeltjes aan de zijkant
Mag ik vragen hoe jij dat hebt gedaan ? Ik denk dat mijn handen en omgeving te koud zijn geweest maar ik vraag het me wel af.Da's toeval hoor, dat dit taartje lijkt op het jouwe...als ik het van je ge
Prachtig zo ton sur ton!
Heel erg mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » chocolade hart