Onderwerp: Rolfondant 5 euro per 250 gram WAAATTTT
Ik ben in Tilburg een beetje aan het rondneuzen waar ze nog meer rolfondant verkopen.. nu kwam ik uit bij patteserie van Erven.. ik vraag verkopen jullie rolfondant.. ja hoor ik zo wat is de prijs
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Rolfondant 5 euro per 250 gram WAAATTTT
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben in Tilburg een beetje aan het rondneuzen waar ze nog meer rolfondant verkopen.. nu kwam ik uit bij patteserie van Erven.. ik vraag verkopen jullie rolfondant.. ja hoor ik zo wat is de prijs
Haha, en stel dat ze de prijs van die 2,25 per 100 gram aan zouden houden zou je dus 225 euro kwijt zijn
wat zei je hou het dan lekker maar?
Zit daar goud in verwerkt of zo?? Pfff wat een prijzen. Misschien moet je ze eens aanraden om een andere groothandel te nemen!
Haha wat een geldklopperij zeg, alsof de inkoopprijs zo hoog is..
Pff, wat een onzin zeg. Zitten zeker juwelen in.
Heb je haar niet keihard uitgelachen??
Haha, en stel dat ze de prijs van die 2,25 per 100 gram aan zouden houden zou je dus 225 euro kwijt zijn
Maar dan heb je wel 10 kilo en niet 5 kilo
Het blijft veel geld, maar jouw berekening maakt het wel heel duur voor 5 kilo!
ik heb idd gezegt dat het wel HEEEL DUUR was !!!!!!
maar ze zei tja daar kan ik dan niets aan doen lol
wat zei je! ik bestel wel bij de leukste taarten shop? misschien moeten jullie dat ook eens doen.......
welk merk was het?
Erven heten ze zei je ????
Ja,dan zal de fondant wel van goud zijn geweest
ja banketbakkerij van erven in Tilburg
Geloof dat het zo'n beetje zelfde prijs is als ze het hier in Noorwegen verkopen:)
lady sharon.. koop jij het ook in noorwegen of koop jij het in nl en laat het verzenden ?????
Dazwa84 schreef:Haha, en stel dat ze de prijs van die 2,25 per 100 gram aan zouden houden zou je dus 225 euro kwijt zijn
Maar dan heb je wel 10 kilo en niet 5 kilo
Het blijft veel geld, maar jouw berekening maakt het wel heel duur voor 5 kilo!
Ooooooh ja, rekenen is niet mijn sterkste kant
Maar dan heb je wel 10 kilo..............................................
oh sorry, reageerde weer voor ik doorgelezen had.....
Als je een brood koopt denk je dan ook dat kan ik zelf goedkoper?:nooo
Als je een brood koopt denk je dan ook dat kan ik zelf goedkoper?:nooo
Nou, als ik dat brood bij de warme bakker koop dan denk ik dat wel eens, maar bij die van de Aldi niet
Nee ik koop mijn fondant niet in Noorwegen, wij importeren zelf icecraft (vind dat heerlijke fondant) en koop dat dus voor inkoopsprijs van ons eigen firma:). Bij firma waar ik vorig jaar bij werkte kost een pakje Regalice fondant 250 gr ca
Ik ben in Tilburg een beetje aan het rondneuzen waar ze nog meer rolfondant verkopen..
Dan kun je volgende keer beter bij mij langskomen...... Ik hanteer de standaard prijzen voor pettinice ( bakels ). Mocht het nog eens nodig zijn dan weet je me nu te vinden!!!
Is toch wel lachen dit topic.
Verontwaardigt over de prijs van rolfondant bij een bakker maar in een ander topic wordt gesproken over een vanillestok die bij AH
Verontwaardigt over de prijs van rolfondant bij een bakker maar in een ander topic wordt gesproken over een vanillestok die bij AH
De reacties zijn niet echt zakelijk.
Dat lijkt me ook logisch op een hobbyforum
Ik kan me voorstellen dat jij het van een andere kant bekijkt, maar er zijn maar 2 mensen in dit topic (buiten jou en nu mij dan) die een bedrijf hebben, waarvan maar eentje in Nederland, dus ik vind de reacties heel logisch.
Tuurlijk is het zo dat een gewone bakker meer vraagt dan een webshop; webshops hebben geen winkelpand etc., en als je eigenlijk liever niet het halfproduct verkoopt, kan ik me voorstellen dat het duurder is bij een bakker, maar ik vind zo'n topic op een overwegend hobbyforum dan toch echt wel logisch
hoi allemaal
dit is de eerste keer dat ik reageer op deze site
ik snap niet waarom jullie allemaal rolfondant kopen
je kunt het heel makkelijk zelf maken is heel simpel en het is ook nog eens makkelijk te bewaren
ik doe niks anders
daarbij kun je het simpel mengen met marsepein en daarmee prachtig je taart bekleden
een ieder die het recept wil hebben voor een goede simple rolfondant die moet me maar even mailen en je hebt geen dure kosten meer
want die rijzen als ik het goed lees dus gewoon de pan uit hahaha
met vr gr sandra
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Rolfondant 5 euro per 250 gram WAAATTTT