Re: Bruidstaart Suriname
Heel mooi gemaakt. Ook je paartje is erg mooi.
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Suriname
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi gemaakt. Ook je paartje is erg mooi.
Superstrakke taarten! Die boetseersels zijn pr8ig!!!
Wow!............. Prachtig!!........ en dan dat bruidspaartje......GEWELDIG!!
Echt een topper!!
Prachtig het bruidspaartje, Jos
Geweldig leuk gedaan!! heel mooi geboetseerd!
Wauw, wat een reacties op deze voor mijn gevoel matige taart! Lief van jullie, bedankt! Ik was nog vergeten de witte stipjes in de oogjes van het paartje te doen, maar zo te horen doet het niet erg veel afbreuk aan het stel.
Groetjes, Jos
Heeeeeel leuk gedaan! en erg mooi geboetseerd!
Kon niet wachten, dus had ik al in je album bekeken :-). Ondanks je eigen gevoel is de taart strak, goed afgewerkt en zijn je poppetjes weer erg mooi!
De oogjes, wenkbrauwtjes, zelfs de boordjes steken onder de mouwen van de gom uit. Helemaal zoals we van je gewend zijn. Zooo superstrak en helemaal uitgewerkt. Ben fan van je.... maar dat wist je al.
Die surinaamse vlag is ook niet mijn ding. Maar zo is het toch chique. Knap bedacht en gemaakt.
Hele mooie taart!
Ik kan nou nooit iets zien aan jouw werk waar ik van denk"dat had iets mooier afgewerkt kunnen worden" allemaal even netjes en glad ,geen bobbeltjes rafeltjes en afdrukken of iets dergelijks....super!
Subliem uitgevoerde opdracht. Je bruidspaartje is geweldig mooi gemaakt!
Zoals je al wist van me: ik vind hem heel mooi gemaakt, en goed de wensen verwerkt!
Maar ik dacht: laat ik t
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Suriname