1

Onderwerp: Help!! (spoedje)

Ik ben nu bezig met een vierkant mini stapeltje. De grootste pan is 127mm x 76 mm en de kleinste 102mm x 76mm. De taartjes zijn niet superhoog geworden. En nu kom ik er dus achter dat ik geen taartkartonnetjes in huis heb........kan ik iets anders gebruiken hiervoor of kan ik ze zo op elkaar zetten (of krijg ik dan een topsyturvy??) Hij moet morgenochtend af zijn....ppfff...stress hier!!

Groetjes Scallie
"A balanced diet is a piece of cake in each hand."

2

Re: Help!! (spoedje)

Je kunt er voor de zekerheid wel wat stokjes insteken, maar zonder gaat het bij zo'n kleintje volgens mij ook wel goed, toch? Dat kartonnetje is dacht ik vooral zodat je de taarten makkelijk weer van elkaar af te halen zijn, maar dat is bij zo'n klein taartje niet eens nodig... :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Bedankt voor je antwoord Adrienne....ik ga het er inderdaad maar op gokken!! Op goed geluk!!

Groetjes Scallie

4

Misschien kun je ook gewoon (dun) karton gebruiken, omwikkeld met vershoudfolie? Ik zou ze niet zo op elkaar zetten, zou toch bang zijn dat hij in gaat zakken onder het gewicht van de vulling/marsepein.. Succes!

Grtz Mieke!

5

en als je haast hebt kan je beter in je onderwerp zetten waar het over gaat. Dan krijg je meestal ook sneller reactie, omdat men dan weet wat voor hulp je nodig hebt.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6 Laatst bewerkt door Scallie (14-10-2009 11:40)

Mirjam5 schreef:

en als je haast hebt kan je beter in je onderwerp zetten waar het over gaat. Dan krijg je meestal ook sneller reactie, omdat men dan weet wat voor hulp je nodig hebt.

Ok, bedankt voor de tip!! Zal er de volgende keer aan denken....

Hij is inmiddels af en gelukt...foto staat in de rubriek Bruids- & stapeltaarten.

Groetjes Scallie

7

mierie schreef:

, zou toch bang zijn dat hij in gaat zakken onder het gewicht van de vulling/marsepein.. Succes!

da's dus het punt; probeer maar eens een voorstelling te maken van de bovenste 'taart' die beschreven wordt... da's meer maat gebakje! :D Niet echt veel gewicht dus ;)

Zo, en nu ga ik eens even het stapeltje zoeken :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

En anders stukje van je taartdoos knippen :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.