1

Onderwerp: Nieuweling aan boord met veel vragen!

Hallo Allemaal,
Sinds kort ben ik lid van dit forum. Ik had al heel vaak gekeken maar me nooit aangemeld. Wat een mooie dingen zie ik hier voorbij komen. Dat gaat me vast niet lukken om dat allemaal na te maken.
Ik heb mijn eerste bestelling gedaan en zit nu natuurlijk vol smart te wachten op het pakketje.
Ik ga als eerste maar eens proberen om van die koeklollies te maken. Dit is wat ik heb besteld:
Funcakesmix voor royal Icing
Wilton cookies treat pan
wilton cookies treat sticks
wilton Icing color kit primary
wilton patriotic nonpareil sprinkles
wegwerp spuitzakken 30cm
funcakesmix voor cookies

Nu ben ik benieuwd of jullie iets zien waarvan je zegt, dat mis je nog, of dat moet je ook echt hebben. Dan kan ik het nog even bestellen voordat ik er aan ga beginnen.
Ook ben ik benieuwd wie van jullie ook werkt met de cookies treat pan. Lukt dat goed? en hoe werkt het precies?

Alvast bedankt, groetjes Tanja

www.la-mouline.nl de leukste camping van het zuiden van Frankrijk!

2 Laatst bewerkt door Titataart (14-10-2009 09:06)

Re: Nieuweling aan boord met veel vragen!

Hallo abbeltje/Tanja hartelijk welkom op dit leuke forum!

Je vroeg of je nog iets miste?
Ik mis nog een paar spuitmondjes (b.v. rond 3 of 4). Die zijn voor het netjes koekjes decoreren wel erg fijn.
Als je met wegwerpzakken gaat werken en je hebt niet zoveel spuitmondjes dan heb ik op m'n site nog een handige tip (even onder het kopje 'tips' kijken) staan.
Als je dan ook nog inspiratie, een oven, en tijd hebt dan heb je verder denk ik wel alles.

Oh ja je kunt natuurlijk ook een coupler/adapter voor de spuitmondjes kopen. Als je dan met verschillende vormen spuitmondjes op 1 zak wilt werken is dat ook wel handig. Maar je kan het natuurlijk ook oplossen m.b.v. mijn tip.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

3

Welkom op dit forum!

4

Veel plezier met je koekjes decoreren! :)

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!