26

Re: 1ste kasteel, sweet sixteen, Hello Kitty, Bumba

Micky schreef:

En even een vraagje......welke lettertjes heb je gebruikt, ik heb ze al vaak voorbij zien komen en krijg dan accuut het HEBBE gevoel ;)......................

De letters zijn van Jem en komen bij bien vandaan (en als je deze hebt wil je zelden nog de tappits gebruiken :D (alleen voor de cijfers die zitten er niet bij) zo makkelijk, ff huishoudfolie over je uitgerolde lap, letters heen en weer schuiven en op je taart plakken.

Adrienne schreef:

Lees ik nou goed dat je de schoentje en de tasjes uit je hoofd/hand gemaakt hebt??!

Wowie.... En zelfs als het toch met mallen blijkt te zijn  , ben ik nog altijd zwaar onder de indruk van je hele collectie!

nee de schoentjes zijn mallen, de tasjes zijn gewoon uit het handje gesneden :D

linda1 schreef:

Moet eind van de maand ook een Kitty stapel maken en vind je mepper heel leuk, wie weet, als het mag, wil ik m ook wel maken!

Tuurlijk, ik zal m vast ook niet zelf verzonnen hebben maar ook ergens gezien hebben :D :D

Alles goed???? nee 3 fout

27

Dat zijn een paar mooie taartjes!

28

Dit is een mooie parade binnen de parade :D! Super kasteel (ook letterlijk ;)) en de sweet sixteen is ook mijn favoriet :Y. Heel gaaf met die tasjes en schoentjes :thumb:. De rest is overigens ook erg mooi hoor!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Zo Petra, je bent weer lekker bezig geweest ;) mijn favoriet is de eerste taart :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline