Onderwerp: waar boetseer en puzzel jij mee?
Ik vraag me af waarmee nu het meeste gewerkt wordt, marsepein of fondant? Of combineren jullie? Ik gebruikt tot nu toe fondant voor de taartbekleding en marsepein voor de decoratie erop, is dat raar?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar boetseer en puzzel jij mee?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vraag me af waarmee nu het meeste gewerkt wordt, marsepein of fondant? Of combineren jullie? Ik gebruikt tot nu toe fondant voor de taartbekleding en marsepein voor de decoratie erop, is dat raar?
Ik gebruik voor beide alleen fondant. Gewoon omdat ik dat lekkerder vind. Weet dus eigenlijk niet wat makkelijker is....
Bekleden doe ik bijna altijd met fondant en boetseren soms met fondant soms met marsepein. Ligt er een beetje aan wat ik maak. Puzzelen doe ik altijd met ballina.
Ik puzzel zelden of nooit ), maar ik boetseer zeker met fondant als ik er zeker van wil zijn dat het uithardt, en dan wel met tylose erin, en als ik denk dat het zonder kan, en dat het dus wel opgegeten zal worden met zowel marsepein als fondant, net hoe m'n pet staat of waar naar gevraagd wordt. ( Ik vind het nl allebei heerlijk
) Heb eigenlijk niet echt een voorkeur om mee te werken.
Fondant, vind marsepein vies om mee te werken.
Ik doe alles met fondant. Vind marsepein niet fijn werken
hahaha erg leuk om dit te lezen,want ik ben juist van plan om voornamelijk met marsepein te gaan werken...
Ik ben pas net met deze hobby begonnen en heb heel erg over-enthousiast een emmer van 5 kilo gekocht (bakels) en ik ben eigenlijk niet van plan om die emmer op te gaan maken (er is nu nog bijna niets uit)
Ik heb kortgeleden een workshop gevolgd waar met marsepein is gepuzzeld en ik vond dat veel lekkerder!
Toch grappig dat tot nu toe de meeste liever met fondant werken
Fondant, vind marsepein vies om mee te werken.
marsepein, want ik vind fondant vreselijk om mee te werken en het smaakt vies
Marsepein ! (Fondant alleen als het moet uitharden).
Persoonlijk bekleed ik liever met rolfondant, maar bij workshops gebruik ik marsepein.
Puzzelen marsepein, boetseren PettinIce.
Gebruik beiden. Marsepein hier is net playdoo klei, niet plakkerig en wordt goed hard:) echt heerlijk om mee te werken.
Bij workshops gebruik ik fondant alleen omdat dat het goedkoopst is haha
Alles met marsepein behalve strikken
Alles met marsepein
behalve strikken
Helemaal mee eens!!!
Ik heb marsepein nooit lekker gevonden, dus bij mij alleen fondant!
(krijg er nooit klachten over!)
hier bijna alles marsepein, bij boetseersels gebruik ik dan nooit tylose. Alleen bij strikken of iets anders dat echt moet uitharden gebruik ik fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar boetseer en puzzel jij mee?