1

Onderwerp: geboorte...

hallo dames,

tips en ideen gevraagd...

begin maart ben ik uitgeteld van ons 2e kindje..
ik wil erg graag iets leukers serveren dan beschuit met muisjes!! maarja..een taart of cupcakes maken in mijn kraamweek..hahah zien we niet zo zitten
wel wil ik graag iets leuks voor de visite voorschotelen.
hebben jullie ideeen??
enne..als jullie nog leuke ideetjes hebben voor geboortetractatie voor de peuterspeelzaal voor de grote zus..altijd welkom!

oja..wij weten van te voren niet wat het word...

groetjes andrea

Re: geboorte...

Je kunt van tevoren ook je cupcakes bakken en invriezen,dan hoef je ze alleen nog maar te decoreren,of dat kun je zelfs ook van tevoren doen en invriezen!!Maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan,wel altijd een hele voorraad cupcakes in de vriezer!!!
Succes!!
Groetjes Darlene

3

wat ik heb gedaan is de versieringen apart gemaakt en goed verpakt in een tupperware doos. Dit heb ik vorige maand gedaan. 2 weken geleden heb ik alvast 48 cc's gebakken en deze ingevroren.

(ik ben vorige week vrijdag bevallen trouwens)

en nu als er visite komt die moeten bij ons even bellen dus we weten precies hoeveel mensen en dan halen we voor zoveel mensen cc's uit de vriezer en dan terplekke leg ik de decoratie erop.
En ik ben nu weer "mobiel" dus m'n visite morgen krijgt verse cupcakes ;)

4

gefeliciteerd alexia!
wat is het geworden??
wisten jullie wat het ging worden? omdat je de decoratie al af had??

groetjes andrea

5

dank je!

Een meisje :) en we wisten niet wat het ging worden dus we hebben neutrale (paars/rood/wit) gebruikt als kleur :D

6

inderdaad invriezen en per portie uit de vriezer halen(eendje,flesje,slabbertje in neutrale kleuren enz en dan op de cc creme of fondant in roze of blauw en boetseersel erop en klaar)
en een leuke traktatie op de peuterspeelzaal

nijntje koeken, truitje insmeren met boter en door de muisjes halen, folie eroom,ballon en kaartje eraan heeft onze zoon getrakteerd.
Maar ik heb ook al lange vingers en chocozoenen voorbij zien komen met muisjes erop

Groetjes Sandra