Re: Bakels emmers bij Sligro

wel ik was zaterdag bij de sligro maar geen bakels.... onduidelijk verhaal blabla. maar nu gingen ze het toch echt bestellen. tis dat ik zo zunig ben maar anders.....

77

Waarom belt een van jullie Bakels niet.
Ze hebben verpakkingen van 10 x 1 kilo.

Tel.: 0294 414 559

Als je zondigt zondig dan lekker

78

fiep79 schreef:

Ja was ik ook van plan maar heb ook nog even naar het andere filiaal in Rotterdam gebeld net. En die waren echt super netjes en lief. Die meneer ging gelijk zoeken en het is nu besteld. Super. Hoef ik niet naar Den Haag te rijden. Toch iets dichterbij.

Zat echt even raar naar de telefoon te kijken bij het vorige belletje.

Morgen wordt het besteld en waarschijnlijk is het donderdag daarzo.

Groetjes

Welk filiaal in Rotterdam heb je het besteld?

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

79

Als het goed is kun je bij de Sligro dagpassen kopen/krijgen als je geen pas hebt.

groetjes monica.
mijn album

80

monica schreef:

Als het goed is kun je bij de Sligro dagpassen kopen/krijgen als je geen pas hebt.

volgens mij moet je dan evengoed een kvk nummer hebben!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

81

Ja, je moet het adres en kvknummer etc opgeven als je een dagpas gaat halen. Was toevallig pas het pasje vergeten, dus een dagpas aangevraagd. Je kunt dus niet zomaar binnenlopen om een pasje te gaan vragen.

82 Laatst bewerkt door jolanda80 (15-10-2009 06:38)

iemand die uit dordrecht komt en een pasje van de sligro heeft :) en misschien voor mij een emmertje mee wil nemen?

scheelt het nog veel met de emmers die je normaal koopt bij de shops?

83

Thea Berndsen schreef:

Dittie in eindhoven zit een Hanos en die heeft hem standaard in het assortiment. Daar kun je hem dus zo ophalen.
En bij de sligro in eindhoven heb ik hem ook al een keer gehaald maar dan moet je wel even bestellen.
Verder kun je ook zo een emmer halen bij conchita van de taartwinkel in denbosch.

Ehhh... misschien heb ik 'm gemist hoor maar weet iemand hoe duur deze is bij de hanos?

84

Natacha schreef:

Welk filiaal in Rotterdam heb je het besteld?

In de spaanse polder. Was geen probleem. Ook het ophalen ging perfect.
Meneer wist gelijk waarvoor ik kwam toen ik bij de balie vd bakkerafdeling stond en was zo weer buiten geweest als ik niet nog van alles tegenkwam wat ook interessant was :)

85

angelz schreef:

Ehhh... misschien heb ik 'm gemist hoor maar weet iemand hoe duur deze is bij de hanos?

86

Ben net bij de sligro in Amsterdam geweest en daar gingen ze kijken of ze deze konden bestellen. De bakker wist niet of dit kon omdat ze 'm niet standaard in het assortiment hebben. Wordt morgen teruggebeld!

87

Voor de limburgers hier die geen pasje hebben van de Sligro. Maar bij bakkerij Voncken kost de fondant 5 euro per kilo. Deze kun je bestellen via het contact formulier op de site en binnen 2 dagen kun je deze ophalen in het gewenste filiaal.

88

angelz schreef:

Ben net bij de sligro in Amsterdam geweest en daar gingen ze kijken of ze deze konden bestellen. De bakker wist niet of dit kon omdat ze 'm niet standaard in het assortiment hebben. Wordt morgen teruggebeld!

Ik ben gebeld dat ze 't gaan bestellen dus als er nog meer dames/heren zijn die animo hebben moet je ff bellen! Misschien gaan ze 't standaard in ass. nemen.

89

monica schreef:

Dit klopt helaas niet. Dagpassen zijn alleen voor mensen die al een pasje hebben van Sligro maar deze vergeten zijn mee te nemen.

90

fiep79 schreef:

Hai Kadohke,

Mijn man haalt vaak voor mij deze emmers bij de Sligro in Den Haag (forepark)
Het artikelnr is 823788

Ik wist niet dat ze het ook bij een andere sligro konden bestellen met het artikelnr dus ga nu vd week eens naar de sligro in Rotterdam en dan vragen of zij dit ook niet voor mij kunnen bestellen. Hoeft mijn man niet elke keer naar Den Haag te rijden.

Hopelijk kom je zo verder.

Is het bij de sligro zo goedkoop dat je naar den haag gaat rijden???? Je mag best meer bestellen dan kunnen wij ook naar de slig in Rotterdam!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

91

jolanda80 schreef:

iemand die uit dordrecht komt en een pasje van de sligro heeft :) en misschien voor mij een emmertje mee wil nemen?

Hey tuttebel zodra de sneeuw weg is gaan we er heus heen....

92

sandravos schreef:
jolanda80 schreef:

Hey tuttebel zodra de sneeuw weg is gaan we er heus heen....

Is al een tijdje terug deze post.....hahahaha lekker slim uuuhhh blond