1 Laatst bewerkt door Zussie (11-10-2009 21:29)

Onderwerp: lekker bij de thee....een ooievaar

Hi,

hierbij weer 2 nieuwe taartjes van mij, taart nr 5 en 6. Bedankt weer voor alle inspiratie op het forum, heb her en der weer wat gepikt ;-)

Deze heb ik meegenomen op visite bij vrienden en die viel erg in de snaak. Chocobicuit gevuld met  caramel (vond ik persoonlijk wat tegenvallen) en bonbonbloc creme. het waren mijn eerste roosjes en ben nog niet helemaal tevreden. zijn er nog tips??

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FSECBAJM.jpg

Deze taart vanochtend vlug in elkaar geflanst voor een babyshower...de dames waren allemaal zwaar onder de indruk. Ik was zelf wel een beetje trots op mijn eerste boetseersel, maar was toch niet helemaal tevreden., Maar ook deze was erg lekker. Ik vroeg me af of lange vingers en muisjes lekker waren met zo'n taart...nou in combinatie met witte chococreme en bosvruchtencreme was het zalig!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WFTYL8Z3.jpg

bedankt weer voor het kijken en tips zin natuurlijk altijd welkom.

2

Re: lekker bij de thee....een ooievaar

ohhh wauw die zien er mooi uit!! :D

3

mooie taarten.
maar de baby taart vind ik geweldig

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

wat een bekende baby!!!! hiih. Zijn weer leuk geworden...

Mooi hoor, voor de roosjes de bovenkanten de uiteinde dunner maken met een balltool of je vinger, ze zijn nu misschien een beetje te dik

Mooie kleuren!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

6

heel mooi gedaan
wel jammer dat je die muisjes niet kan kopen in belgie :-(

7

Die ooievaar is LEUK!!!!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

8

ooh leuk leuk vooral de baby taart

9

Die ooievaar is echt heel leuk! Met dat bordje erbij. Die ga ik even opslaan als je het goed vind!

Enjoy!

10

erg leuk gedaan....ga toch ook eens proberen die combi met lange vingers en muisjes.....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com