Onderwerp: Wat hebben wij toch een Dol-fijn(e) hobby/beroep....
Voor Sophie die 9 werd....Ze wou graag een dolfijn!

Botercreme / aardbeienjam
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat hebben wij toch een Dol-fijn(e) hobby/beroep....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Sophie die 9 werd....Ze wou graag een dolfijn!

Botercreme / aardbeienjam
mooi!
mooiiii
Dat heb je leuk gedaan 
Gaaf!!!!!
heel moooi
Errug leuk zeg!
Leuk!
*)
heel mooi! En zo strak!
leuk geworden!!!
Groetjes Darlene
Mooi! Ook die golfjes en de dolfijntjes op de zijkant!
Wat een super dolfijnentaart is dit!
Mag ik je een vraag stellen? Voor de verjaardag van mijn dochter zou ik deze taart eigenlijk graag willen namaken, als jij dat goed vindt natuurlijk. Maar ... ik kan nergens de kleurplaat vinden om deze prent te puzzelen. Ik zit al twee dagen te zoeken op internet, maar kom er maar niet uit. Kun je mij misschien de link geven waar dit plaatje vandaan komt?
Alvat heel hartelijk bedankt!
Groetjes,
Ella.
Wat een leuk idee zo! Mooie taart. Ik sla hem op als je dat goed vindt?
Leuk 
Wat een super dolfijnentaart is dit!
Mag ik je een vraag stellen? Voor de verjaardag van mijn dochter zou ik deze taart eigenlijk graag willen namaken, als jij dat goed vindt natuurlijk. Maar ... ik kan nergens de kleurplaat vinden om deze prent te puzzelen. Ik zit al twee dagen te zoeken op internet, maar kom er maar niet uit. Kun je mij misschien de link geven waar dit plaatje vandaan komt?
Alvat heel hartelijk bedankt!Groetjes,
Ella.
Ik ga even zoeken of ik nog wat voor je kan vinden....wordt vervolgd....
Wat een leuk idee zo! Mooie taart. Ik sla hem op als je dat goed vindt?
Tuurlijk !!! Voel mij zeer vereerd......wel posten he als je 'em gemaakt heb, hihi..
tesym schreef:Wat een super dolfijnentaart is dit!
Alvat heel hartelijk bedankt!Groetjes,
Ella.Ik ga even zoeken of ik nog wat voor je kan vinden....wordt vervolgd....

Heb je hier iets aan??
http://www.24-7pressrelease.com/attachm … -media.jpg
heel leuke taart............ 
Tuurlijk !!! Voel mij zeer vereerd......wel posten he als je 'em gemaakt heb, hihi..
Ja natuurlijk, maar of ik hem zo mooi strak krijg als deze dat weet ik niet hoor!
Hoi Miranda,
Heel hartelijk bedankt voor het zoeken naar Ymke's favoriete dolfijnenplaatje.
Daar ga ik komend weekend fijn mee aan de slag, want ze is op 27 april jarig. Zal het resultaat hier posten!
Groetjes,
Ella.
Prachtige taart! Ik moet over een kleine maand ook een dolfijnentaart maken, maar weet nog niet of ik ga boetseren of puzzelen. Heb het plaatje wel even opgeslagen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat hebben wij toch een Dol-fijn(e) hobby/beroep....